کد خبر : 193879
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 13:26
-

مرتضایی : با حرکت گام به گام دنبال تاریخ سازی هستیم

مرتضایی : با حرکت گام به گام دنبال تاریخ سازی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد در خصوص لیگ برتر و وضعیت تیمش گفت: در گروه ب که تیم ما در آن قرار دارد تیمهای مس سونگون به عنوان تیم اول و سن ایچ ساوه به عنوان تیم سوم به مرحله بعد صعود کردند و در گروه الف هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیر عامل باشگاه فرش آرای مشهد در خصوص لیگ برتر و وضعیت تیمش گفت: در گروه ب که تیم ما در آن قرار دارد تیمهای مس سونگون به عنوان تیم اول و سن ایچ ساوه به عنوان تیم سوم به مرحله بعد صعود کردند و در گروه الف هم تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مقاومت البرز و کراپ الوند موفق شدند جواز حضور در دور بعد را به دست آورند.

غلامعلی مرتضایی با بیان اینکه تیمهایی که به مرحله بعدی صعود کردند هیچکدام ضعیف نیستند افزود: در گروه الف، تیم مقاومت البرز موفق شده تیمهای گیتی پسند و کراپ الوند را شکست دهد. از سوی دیگر در گروه ما تیم مس سونگون هم در مقابل سن ایچ ساوه شکست خورده است، اما تیم ما موفق شد تیم سن ایچ را شکست دهد.

وی ادامه داد: با بازیکنان بومی که داریم و حفظ شاکله اصلی تیم پارسال خود، به مرحله بعد راه یافتیم و همینطور گام به گام به پیش می‌رویم تا بتوانیم امسال تاریخ سازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.