کد خبر : 193935
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 16:42
-

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال ایران

منصوری قرچک در لیگ برتر ماندنی شد/اهورا و شهروند به گروه بازنده ها رفتند/گیتی پسند انتقام گرفت

منصوری قرچک در لیگ برتر ماندنی شد/اهورا و شهروند به گروه بازنده ها رفتند/گیتی پسند انتقام گرفت

بقای منصوری در لیگ برتر قطعی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهاردهم و پایانی مرحله اول لیگ برتر فوتسال برگزار شد که طی آن با نتایج رقم خورده بقای تیم منصوری قرچک در لیگ برتر قطعی شد و دو تیم شهروند ساری و اهورای بهبهان به گروه بازنده ها برای بقا در لیگ برتر رفتند.

در گروه اول این رقابتها که دو بازی برای بقا حساس دنبال می شد منصوری قرچک در شرایطی که با چهار گل از کراپ الوند پیش بود در دقایقی پایانی سه گل خورد اما  بازی را برد تا در لیگ برتر بماند.

بازی جذاب شهروند ساری و اهورای بهبهان که با برتری نسبی شهروندی ها همراه بود را تیم شمالی برد اما افاقه نکرد تا همراه با اهورا به گروه بازنده ها برود.

تیم های مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان هم برگزار کننده سومین بازی این گروه بودند که گیتی پسند با یک بازی خوب و انگیزه بالا شکست دور رفت در اصفهان را جبران کرد و با غلبه بر مقاومت به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعد شد.

در گروه دوم بازی راگا با سن ایچ به دلیل عدم حضور راگا برگزار نشد.ایمان شیراز که حضورش در گروه بازنده ها قطعی شده بود در خانه خود مقابل حفاری متوقف شد و بازی تیم های فرش ارای مشهد و مس سونگون نیز در شرایطی که با برتری دو بر صفر مس در جریان بود با زدن سه گل توسط فرشی ها به سود تیم مشهدی به پایان رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.