کد خبر : 194020
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 11:03
-

افضل در گفتگو با Fut5al :

تلنگر خوبی بود، باختن یادمان رفته بود/ مصدوم نشدن و کارت نگرفتن اولویت مس بود/ ایرادها را برطرف می‌کنیم

تلنگر خوبی بود، باختن یادمان رفته بود/ مصدوم نشدن و کارت نگرفتن اولویت مس بود/ ایرادها را برطرف می‌کنیم

مدیرفنی مس سونگون ورزقان گفت: شکست مقابل فرش‌آرا تلنگر بسیار خوب و به موقعی برای تیم ما بود چراکه بعد باخت ابتدای فصل کلا باختن را فراموش کرده بودیم.

علی افضل پس از شکست مس سونگون مقابل فرش‌آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوب و روانی بود که اگر چه نتیجه را از کف دادیم اما تیم در شرایط مسابقه‌ و حفظ آمادگی خود باقی ماند و این موضوع به همراه مصدوم نشدن بازیکنان و کارت نگرفتن آنها برای دور حساس بعدی کاملا برایمان اولویت داشت و مهم بود که الحمدالله محقق شد.

او با تاکید بر اینکه به دنبال توجیه باخت نیست تصریح کرد: واقعیت این است که ما صرفا دنبال نتیجه بازی نبودیم والا بعد از رسیدن به گل دوم، دیگر به دروازه حریف حمله نمی‌کردیم و عقب می‌ایستادیم. من از بازیکنانم خواسته بودم که به طور مداوم حمله کنند تا عادت هجومی بودن تیم از سرشان نیفتد و دنبال ضد فوتبال نبودیم. در عین حال این طور هم نیست که باختن برای ما به عنوان قهرمان سه دوره پیاپی ایران یک اتفاق عادی باشد و قطعا ایراداتی بوده که می‌رویم و آنها را برای دور بعد که فوق‌العاده حساس است برطرف می‌کنیم.

مدیر فنی مس تاکید کرد: خوب جایی تلنگر خوردیم و انشاالله می‌رویم که با قدرت تمام آماده دور بعد شویم به هر حال ۵ بازیکن ما همچون محمد شجری، نعمت‌وند، سالار آقاپور، میثم خیام و سعید مومنی به دلیل مصدومیت و محرومیت در مشهد همراه ما نبودند که به جز محمد شجری که دیرتر می‌رسد، انشاالله از بازی بعدی مابقی نفرات کنار تیم خواهند بود.

علی افضل با بیان اینکه پیش‌بینی بازی‌های سختی از دور بعد دارد، یادآور شد: طبیعتا تیم‌ها در این مرحله فقط برای بردن به زمین می‌آیند و به نظرم تیمی که از حمله به دفاع خوب تغییر وضعیت بدهد، تمرکز کند و اشتباه کمتری داشته باشد قهرمان لیگ خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.