کد خبر : 194086
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1399 - 8:21
-

شمسایی:امیدوارم عزیزی خادم شروع و پایان خوبی را در فوتبال ایران داشته باشد/ تیم ملی فوتسال آبروی کشور است

شمسایی:امیدوارم عزیزی خادم شروع و پایان خوبی را در فوتبال ایران داشته باشد/ تیم ملی فوتسال آبروی کشور است

وحید شمسایی در مورد مسائل مختلف اظهارنظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: وقتی فردی به عنوان رییس یک نهاد و … انتخاب می شود در واقع خدتمگذار مردم خواهد بود. بنابراین لازم است که همیشه مورد احترام باشد. عزیزی خادم هم بالاخره انتخاب شدند این شخص هیچ وقت دور از فوتبال نبوده است. امیدوارم که شروع و پایان خوبی را در فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد. اما یادمان نرود که فوتسال ایران، فوتبال ساحلی و فوتبال و فوتسال بانوان همیشه آبروی ایران بودند بنابراین انتظار می رود در این دوره نگاه ویژه تری نسبت این بخش ها صورت بگیرد. فوتسال ایران در سال جدید رقابت های جام جهانی را در پیش دارد بنابراین باید مورد حمایت باشد تا مانند همیشه بدرخشد.

وی با اشاره به مسابقات لیگ توضیح داد: امسال در مجموع سال خیلی شلوغی برای فدراسیون و فوتسال نبود. ابتدا که لیگ فصل ۹۸ را که بخاطر کرونا نیمه تمام مانده بود به اتمام رساند. سپس بعد از چند ماه وقفه استارت مسابقات لیگ زده شد و خوشبختانه بازی های لیگ برتر با حضور تیم های مطرح و صاحب نام آغاز به کار کرد.

شمسایی ادامه داد: از نظر فنی بخواهیم لیگ امسال را ارزیابی کنیم در مجموع لیگ خوبی را تا این مرحله داشتیم. بازیکن های جوان به خوبی توانستند در این دوره با فرصتی که در اختیارشان بود توانایی و پتانسیل خود را نشان بدهند. بازی های جذابی را شاهد بودیم. در حال حاضر هم به مرحله دوم مسابقات رسیدیم که بی شک جذابیت بیشتری نسبت مرحله نخست مسابقات خواهد داشت.

سرمربی گیتی پسند در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: به اعتقاد من هر ۶ تیمی که به مرحله دوم صعود کردن شخصیت قهرمانی دارند. الان تیم گیتی پسن، مس سنگون و کراپ الوند از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به سه تیم دیگر دارند اما سه تیم بعدی هم واقعا در طول فصل ایده آل ظاهر شدند که همین موضوع باعث خواهد شد این مرحله را با جذابیت بیشتری لیگ همراه باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم گیتی پسند هم وضعیت نرمالی دارد. جا دارد از آقایان جنتی و عراقی زاده بخاطر حمایت های بی دریغی که همیشه از تیم داشتند تشکر کنم. از روز اول تیم را برای قهرمانی بستیم هر چند که رقبای بسیار سرسختی داریم اما خودمان را از این هدف دور نمی بینیم و تا روز آخر تلاش می کنیم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.