کد خبر : 194091
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1399 - 13:04
-

احتمال دارد در فروردین ماه یک اردو برگزار کنیم

ناظم الشریعه:تورنمنت تایلند فرصت مناسبی برای تیم ملی است/ قرار است تیم‌های اروپایی هم در این تورنمنت حضور داشته باشند

ناظم الشریعه:تورنمنت تایلند فرصت مناسبی برای تیم ملی است/ قرار است تیم‌های اروپایی هم در این تورنمنت حضور داشته باشند

فدراسیون فوتبال تایلند از تیم ملی فوتسال ایران درخواست حضور در تورنمت ۸ جانبه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فدراسیون تایلند طی دعوت نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست داشته تا تیم ملی فوتسال در تورنمنت ۸ جانبه این کشور که قرار است از ۲۸ اردیبهشت در دو گروه چهار تیمی برگزار شود، شرکت کند.

در حال حاضر فدراسیون این کشور از تیم‌های ژاپن، فنلاند، هلند، اندونزی، کویت، عربستان، ویتنام، امارات و ازبکستان دعوت نامه‌ای ارسال کرده که تیم‌هایی جهت حضور در این تورنمت اعلام آمادگی کرده اند.
حال باید دید که مسولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال با توجه به وجود کرونا، چه پاسخی به فدراسیون تایلند می دهند و اینکه آیا یا این دعوت هم مثل بازی‌های برزیل و کویت لغو می شود.

سیدمحمد ناطم الشریعه  در رابطه با تورنمنت تایلند اظهار داشت: پیشنهاد خوبی است. با توجه به اینکه تیم ملی در سال گذشته نتوانسته بازی‌های مناسبی برگزار کند، فرصت خوبی برای تیم ملی است.

وی افزود: اطلاع دارید لیگ برتر فوتسال ۲۳ اردیبهشت به اتمام می‌رسد. اگر زودتر این مرحله هم به پایان می‌‌‌رسید، کادر فنی تیم ملی بهتر می توانست برنامه ریزی کند.

وی عنوان کرد: به هر صورت تیم ملی این آمادگی را دارد که در این تورنمنت شرکت کند. تصمیم گیرنده نهایی در رابطه با حضور یا عدم حضور، فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است.تا جایی که می دانم قرار است تیم‌های اروپایی مثل فنلاند و هلند هم در این تورنمنت حضور داشته باشند. ما هم دعوتنامه را دریافت کردیم و برای حضور در این تورنمنت آماده خواهیم شد.

وی افزود: علاوه بر این، قرار است تایلند یک تورنمنت دیگر را هم نزدیک به جام جهانی فوتسال برگزار کند که به آن تورنمنت هم دعوت شده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره زمان برپایی اردوی این تیم، تاکید کرد: با توجه به فاصله بین هفته دوم و سوم دور دوم لیگ برتر فوتسال، احتمال دارد در فروردین ماه یک اردو برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.