کد خبر : 194131
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 11:27
-

علیپور: سه امتیاز به چه قیمت ؟ شرافت و سلامت فوتسال خدشه دار شد

علیپور: سه امتیاز به چه قیمت ؟ شرافت و سلامت فوتسال خدشه دار شد

سرمربی تیم اهورای بهبهان از بازی تیمش با شهروند گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور سرمربی اهورا بهبهان در مورد اتفاقات روز آخر لیگ برتر گفت:به هرحال از قبل می دانستیم که بازی سخت و دشواری مقابل شهروند در پیش داریم و با توجه به اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد نتوانستیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم اما خوشحالم که هردو تیم یک دیدار جوانمردانه و بدون حاشیه و درگیری را در سلامت کامل برگزار کردند و برای یک برد و سه امتیاز با شرافت و اعتبار خود بازی نکردند.
وی افزود: در دیگر دیدار گروه با توجه به مصاحبه بعضی از اعضای کادر فنی و بازیکنانشان مشخص بود که قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد و برای بنده کاملا از قبل قابل پیش بینی بود و در این مورد همه چیز را به خدا و وجدان خودشان واگذار می کنم اما مورد مهمی که دل جامعه فوتسال را به درد آورد حرکت ناشایستی بود که از دل این بازی رسانه ای شد که در طول یک بازی ۴۰ دقیقه ای سراسر اخبار کذب به رسانه ها منعکس شد و شرافت و سلامت فوتسال خدشه دار شد. همچنین سکوت سازمان لیگ و کمیته انضباطی هم در این موضوع عجیب به نظر می رسد.
سرمربی اهورا افزود: در هفته های گذشته به دلیل ورود چند نفر اضافه در سالن سازمان لیگ و سایت ها و کانالها این همه مانور دادند اما آیا فقط برای تیمهای کوچک و بدون پشتوانه حساسیت به خرج می دهند؟به هرحال حقی از باشگاه اهورا و بخصوص باشگاه خوب شهروند گرفته شده است که باید مسئولین پاسخگو باشند.
علیپور تاکید کرد: این بازی تمام شد اما افتخار میکنم که با شرافت ،سلامت ،لیاقت و تلاش خودمان در رقابتها حضور داریم و همانند بعضی باشگاه ها تنها دارایی مان پولمان نیست . در آخر برای باشگاه شایسته گیتی پسند و کادر فنی و بازیکنانش و همچنین باشگاه مقاومت البرز و کادر فنی و بازیکنان توانمندش و سه باشگاه مس سونگون ،سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد در مرحله بعد آرزوی بهترینها را دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.