کد خبر : 194173
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 12:27
-

حسن‌زاده در گفتگو با Fut5al :

بازی با مس حساسیت سال‌های قبل را ندارد/ گیتی‌پسند در چهار بازی گذشته به ثبات رسید/ قرارداد قبل از جام‌جهانی به بازیکن ملی آرامش می‌دهد

بازی با مس حساسیت سال‌های قبل را ندارد/ گیتی‌پسند در چهار بازی گذشته به ثبات رسید/ قرارداد قبل از جام‌جهانی به بازیکن ملی آرامش می‌دهد

علی‌اصغر حسن‌زاده گفت: با توجه به مکانیزم جدید تعیین قهرمان لیگ با برگزاری دوره‌ای مسابقات به نظرم بازی با مس حساسیت گذشتئه خود را نخواهد داشت و ما به چشم یک بازی معمولی به آن نگاه می‌کنیم.

علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند اصفهان در آستانه دیدار با مس سونگون ورزقان در گفتگو با Fut5al گفت: درست این است که این بازی در فوتسال ما تبدیل به یک رویارویی جذاب برای اهالی فوتسال شده است اما به هر حال این بازی با مکانیزم جدید لیگ سه امتیاز دارد و یک دیدار برگشت هم در دور گروهی در ادامه وجود دارد. حقیقتا دوره‌های قبل بازی‌ها به دلیل پلی‌آف بودن فینال‌گونه و نتیجه حساس‌تر بود اما امسال در عین حساسیت شرایط قبل حاکم نیست.

او ادامه داد: مس سونگون ورزقان سه دوره قهرمان لیگ‌برتر شده و تیم قدرتمندی است اما ما به این بازی یه چشم یک دیدار معمولی نگاه می‌کنیم در عین حالی که ۱۰بازی ما در دور گروهی نهایی حکم ۱۰فینال را برای‌مان خواهد داشت.

این بازیکن باتجربه گیتی‌پسند با اشاره به مرحله مقدماتی لیگ تصریح کرد: با توجه به سیستم امسال سازمان لیگ که تیم‌ها را دو گروه کردند، رقابت‌های دور اول پیچیده شد چراکه همه تلاش کردند جزو سه تیم صعودکننده قرار بگیرند و شانس‌شان را امتحان کردند و اتفاقات غیرقابل انتظاری هم برای برخی تیم‌ها رخ داد.

حسن‌زاده مرحله نهایی لیگ‌برتر را یک چالش جذاب دانست و گفت: دور اول نشان داد که همه این تیم‌های راه یافته مدعی قهرمانی هستند ضمن اینکه ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم. به هر حال  گیتی‌پسند در سه، چهار بازی آهر به ثبات لازم رسید و اکنون از لحاظ روحی و روانی آماده‌ایم.

او ادامه داد: ما چون زودتر از همه شروع کردیم و بازی‌های نیز به طور متمادی به تعویق می‌افتاد در کار تیم ما تاثیرگذار شد اما شکر خدا اکنون مشکلی نداریم.

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران با ابراز خرسندی از شروع زودهنگام لیگ‌برتر سال آینده قبل از جام‌جهانی لیتوانی متذکر شد: این اتفاق قطعا خیلی مهم و تاثیرگذار است چون هم برای بازیکن ملی و هم تیم‌ملی خوب است. به عقیده من دوره قبل جام‌جهانی هم یکی از دلایل خوب نتیجه گرفتن تیم ما همین موضوع بود که امسال هم کمک خواهد کرد بازیکنان با آمادگی بدنی و حضور خوب در اردوهای ملی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی به اهمیت ثبت قرارداد مالی بازیکنان ملی با باشگاههای خود پیش از جام جهانی اشاره کرد و تصریح کرد: وقتی بازیکن شرایط مالی خوبی داشته باشد و با خیال راحت از قراردادش شرایط روانی خوبی پیدا کند می‌تواند با آمادگی کامل ذهنی در اختیار تیم‌ملی قرار بگیرد و در کنار آن با شرایط بدنی لازم به این تیم کمک کند.

اصغر حسن‌زاده تورنمنت پیش‌رو در تایلند را یک تورنمنت مفید برای تیم‌ملی ایران خواند و گفت: تورنمنت تایلند به ما کمک زیادی می‌کند چراکه ما کلا دو بازی دوستانه در دوسال اخیر انجام دادیم و از شرایط بازی‌های ملی دور شده‌ایم. امیدوارم این تورنمنت حتما برگزار شود و بتوانیم با ترتیب بازی های بیشتر بعد از آن هم به آمادگی مطلوب دست پیدا کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.