کد خبر : 194166
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 10:42
-

لک:مقابل منصوری با شرافت کامل بازی کردیم/نمی شود به راحتی کسی را متهم کرد

لک:مقابل منصوری با شرافت کامل بازی کردیم/نمی شود به راحتی کسی را متهم کرد

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: برخی مربیان به راحتی اهالی فوتسال را متهم به تبانی و اینگونه مسایل نکنند چرا که آن‌ها صلاحیت اظهار نظر ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«رضا لک» در خصوص اظهارات سرمربی تیم اهورا بهبهان مبنی بر خدشه‌دار شدن شرافت فوتسال در دیدار منصوری قرچک و کراپ الوند، اظهار داشت: نمی‌دانم بعضی از آقایان چگونه‌ می‌توانند به راحتی از برخی واژه‌ها استفاده کنند. به نظر من این صحبت‌ها نه در شان باشگاه‌ها است، نه در شان فوتسال و نه در صلاحیت این افراد.

وی افزود: من معتقدم که این افراد جای اینکه در مورد این مسایل حرف بزنند، باید در مورد وظایف خود صحبت کنند. دیدار ما مقابل منصوری ناظر ویژه‌ای از فدراسیون داشت و فیلم این بازی نیز موجود است. ما با شرافت کامل بازی کردیم و علی‌رغم صعود به مرحله بعدی از تمام بازیکنان خود از جمله «مهدی جاوید»، «بهزاد عظیمی» و «مسعود محمدی» در این بازی استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند تصریح کرد: می‌دانستیم که باید پنج روز بعد از این بازی باید در مرحله دوم لیگ برتر به میدان برویم اما با این حال با تمام قوا و بسیار با کیفیت بازی کردیم. گل‌هایی که در این دیدار دریافت کردیم بر خلاف جریان بازی بود. ما ۱۰ دقیقه به صورت پاورپلی (استفاده از یک بازیکن به جای گلر در مسابقه) بازی کردیم و توانستیم سه گل هم بزنیم. همه در سالن می‌توانند شهادت بدهند که ما چگونه بازی کردیم.

او خاطرنشان کرد: این افراد باید جای این صحبت‌ها کاری کنند که تیم‌های میهمان برای آمدن به شهرشان و بازی کردن، اذیت نشوند. ما در مقابل اهورا در زمین خودشان ۲ بر صفر جلو بودیم اما آن‌ها با قطع کردن بازی و شلوغ کردن توانستند بازی را به تساوی بکشند. این تیم بازی خودش را واگذار کرده اما حالا به دنبال مطرح کردن داستان‌های مختلف و تهمت زدن است. رزومه ما و بازیکنانمان مشخص است و نمی‌شود به همین راحتی کسی را متهم کرد. با این حرف‌ها نمی‌شود مشکلات فنی را بر گردن دیگران انداخت.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند، تصریح کرد: کراپ الوند مجموعه‌ای با شرف، با اخلاق و فنی است. ما برای هیچ تیمی‌ بازی نکرده و نخواهیم کرد. تیم ما همیشه تا لحظات آخر به دنبال پیروزی بوده است. اینکه برای ما آرزوی موفقیت کنید یا نه مهم نیست. اتفاقات بد برای تیم‌ها به خودشان برمی‌گردد.

لک در پایان در خصوص مرحله دوم لیگ برتر فوتسال، گفت: در حال حاضر با قدرت تمام تمرینات خود را ادامه می‌دهیم تا در مرحله دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.