کد خبر : 194317
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 22:18
-

فرهاد کشاورز در گفتگو با Fut5al :

تشابه سبک بازی ما با فرش‌آرا باعث شد ببریم/ اولین بار بود که در پاورپلی گل خوردیم/ از خارج آمده‌ام و از داور تشکر می‌کنم!

تشابه سبک بازی ما با فرش‌آرا باعث شد ببریم/ اولین بار بود که در پاورپلی گل خوردیم/ از خارج آمده‌ام و از داور تشکر می‌کنم!

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تشابه بازی سریع ما با همین شیوه بازی فرش‌آرا باعث شد که همه راه‌ها را بلد باشیم و در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

فرهاد کشاورز پس از پیروزی ۵ بر یک تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: همانطور که قبلا هم گفتم بازی امروز بازی بسیار سختی بود. برای حداقل ما این بازی سخت بود چون فرش‌آرا یک تیم فوق‌العاده با برنامه است. آنها در چند آیتم آنالیزهای انجام شده در هر دو گروه در بازی سریع در صدر هستند اما چون ما هم تقریبا همین سبک بازی را دنبال می‌کنیم توانیم ایستادگی کنیم و با بازی تهاجمی با برنامه ظاهر شویم.

او با دفاع از با برنامه بودن تیمش ادامه داد: ما چه ببازیم و چه ببریم برنامه داریم. من به مجید مرتضایی تبریک می‌گویم چراکه هیچ تیمی در لیگ امسال با پاورپلی به ما گل نزد اما فرش‌آرا به ما گل زد چون متنوع کار می‌کنند. آنها در تاکتیک‌های تهاجمی هم تیم قابلی بودند و وقتی چهار بازیکن آن از زمین خارج شد سبک بازی‌شان کاملا تغییر می‌کرد اما گفته بودم تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند برنده بازی باشد.

کشاورز در اظهاراتی جالب نسبت به جریان داوری این بازی گفت: من از سه سال قبل که از خارج و از فوتبال به فوتسال برگشته‌ام، از داوری فقط تشکر می‌کنم چون احساس من این است که داور کار خودش را انجام می‌دهد همانطور که ایشان نمی‌تواند به من بگوید چه کسی را بازی بدهم یا ندهم. تاکید دارم که قضاوت بازی ما و فرش‌آرا از بازی مس و گیتی پسند هم سخت‌تر بود چون دو تیم جوان بوده و جوانی کردن در دو تیم وجود دارد و مدیریت این بازی سخت بود.

سرمربی مقاومت البرز تاکید کرد: این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ بود اما خوشحالم که بگویم کسانی که بازی را دیدند از بازی امروز لذت بردند چون دو تیم فقط دنبال برنامه‌های تاکتیکی خود بودند و در شروع دور نهایی لیگ آمده بودند که بازی اول را محکم شروع کنند.

او در خصوص پیش بینی جایگاه تیمش در لیگ امسال تصریح کرد: من نمی‌دانم چندم می‌شویم اما به تیمم تبریک می‌گویم آنهایی که فوتسال را فنی دنبال می‌کنند از عملکرد ما لذت بردند. من به فوتسال کشور تبریک می‌گویم که این جوان‌های خوب را دارد. به بازیکنانم خدا قوت و خسته نباشید می گویم.

فرهاد کشاورز در خاتمه یادآور شد: ما شرایط‌مان به گونه‌ای است که شاید برخی بگویند امکانات شما کم است اما ما به این چیزها توجهی نداریم و فقط دنبال تلاش و تمرین هستیم و انشاالله آخر کار وظیفه‌ای که به گردن من است، شرمنده تیمم نشوم و بتوانم با تصمیمات، برنامه‌ریزی و اقدامات درست شرمنده کادر فنی خودم هستم که بدون چیزی تلاش می‌کنند نشوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.