کد خبر : 194286
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 18:20
-

مرتضايي در گفتگو با Fut5al :

توپ‌های مقاومت ناباورانه گل می‌شد/ داور روی اوت و کرنرها بازیکنان ما را عصبی کرد

توپ‌های مقاومت ناباورانه گل می‌شد/ داور روی اوت و کرنرها بازیکنان ما را عصبی کرد

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: به نظرم روز روز بازیکنان مقاومت بود چراکه چندین توپ آنها ناباورانه وارد دروازه ما شد.

مجید مرتضایی پس از شکست ۵ بر یک تیمش مقابل مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی با مقاومت البرز یک بازی منحصر به فرد بود، هر چند که خیلی خوب شروع کردیم اما درست در ثانیه‌های پایانی نیمه اول یک گل را دریافت کردیم.

او افزود: ما برای جبران نتیجه فشار را به حریف کرجی خود اضافه کردیم اما فکر می‌کنم روز خوب مقاومت بود چون چندین توپ آنها به شکلی عجیب وارد گل ما شد خصوصا توپی که در پاورپلی وارد دروازه ما شد که از دروازه زده شد و از روی سر بازیکن ما روی خط دروازه وارد گل شد.

سرمربی فرش‌آرا تاکید کرد: این اتفاقات کارمان را سخت کرد اما مشکلی نیست چون هنوز ۹ بازی دیگر داریم. تیم ما نشان داد که تیم فوق‌العاده‌ای است ضمن اینکه مقاومت هم تیم خوبی بود و امیدوارم آنها هم در ادامه کار خود موفق باشند.

مرتضایی تلاش بازیکنانش را ستود و گفت: من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون آنها تا ثانیه آخر تمام تلاش خودشان را در زمین مسابقه کردند.

او در خصوص داوری نیز خاطرنشان کرد: داوری در دو سه صحنه اوت و کرنرها را به طرز عجیبی به سمت حریف ما گرفت ولی در طول بازی مشکل خاصی نبود فقط این دوسه صحنه بازیکنان ما را بشدت عصبی کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.