کد خبر : 194282
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 17:58
-

افضل در گفتگو با Fut5al :

تیم وقتی تیم باشد نیاز به مربی و مدیرفنی ندارد/ بازی با فرش‌آرا سخت تر از بازی گیتی‌پسند است/ داورها یک روز زودتر به هتل بیایند

تیم وقتی تیم باشد نیاز به مربی و مدیرفنی ندارد/ بازی با فرش‌آرا سخت تر از بازی گیتی‌پسند است/ داورها یک روز زودتر به هتل بیایند

سرمربی تیم فوتسال مس با تمجید از عمکلرد بازیکنانش تیمش گفت: تیم وقتی به معنای واقعی تیم باشد کارش را در زمین به طور اتوماتیک انجام می دهد و نیاز به مربی و مدیرفنی کنار زمین ندارد.

علی افضل پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل گیتی‌پسند در حساس‌ترین بازی روز اول دور پایانی لیگ‌برتر در گفتگو با Fut5al گفت: ابتدا جا دارد به باشگاه بزرگ مس سونگون ورزقان تبریک بگویم. واقعا بازیکنان آمدند و زحمت کشیدند و نشان دادند وقتی یک تیم، به معنای واقعی تیم باشد، تشکیلات خوب و انسجام تیمی داشته باشد اصلا نیاز به مربی و یا مدیر فنی در کنار زمین ندارد. بچه ها خودشان در زمین کارشان را به نحو احسنت انجام دادند و من خدا را شاکرم که روز به روز ما را سربلندتر کرده است.

او با تاکید بر اینکه این بازی تمام شده است، متذکر شد: ما از الان این بازی را به فراموشی می‌سپاریم و آماده بازی با فرش‌آرا می‌شویم. ما امروز اصلا بحثی یا فکری روی سایر بازی نداشتیم و فقط هدفمان روی بازی خودمان بود چراکه مطمئن بودیم تیم‌های دیگر یقه هم را می‌گیرند و انشاالله بتوانیم روز به روز به هدفمان که قهرمانی است نزدیک‌تر شویم.

سرمربی مس سونگون در خصوص هیجان خود از روی سکوهای ورزشگاه پیروزی نیز متذکر شد: مربیگری کردن از بالای سکو سخت‌تر از نشستن روی نیمکت است چون از بالا شما همه چیز را می‌بینید و یکسری نقاط ضعف و قوت تیمتان را مشاهده می‌کنید. کارهایی که تمرین کردید را وقتی بچه‌ها انجام نمی‌دهند، طبیعتا یک کم استرس دارد و حرص می‌خورید. خوشحالم بچه‌های ما با وجود هر آنچه از سوی داور تصمیم گرفته شد، برنده بازی شدند.

افضل در مورد داوری بازی نیز سربسته صحبت کرد و گفت: من صحبتی نمی‌کنم اما امیدوارم کارشناسان داوری تمام این خطاها که داوران گرفتند را ببینید و نقاط ضعف و قوت تصمیماتشان را بررسی و برطرف کنند. خواهشی که ازکمیته داوران دارم این است که داوران فقط یک روز زودتر به هتل وارد شوند، همین!

او در خصوص نتایج هفته اول لیگ نیز یادآور شد: شما امروز بازی دو تیم خوب ایران را دیدید که همیشه حساسیت فوق‌العاده‌ای داشت یا اینکه کرج به مشهد می‌رود و فرش‌آرا را ۵ بر یک می برد و حتی ساوه یقه کراپ را می‌گیرد. بازی‌های ما به نظرم خیلی سخت است و به نظرم شاید ساده‌ترین بازی ما این بازی بود. شما مطمئن باشید که بازی بعدی ما با فرش‌آرا خیلی سخت تر از این بازی است چون آنها دوندگی بهتری دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴

دمتون گرم، مچ شمسایی و دار و دسته اش را با اون همه ملی پوش و خدم و حشم خواباندید.