کد خبر : 194298
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 20:47
-

فخیم: تنش‌ و درگیری جزئی از فوتسال است/ باید در همه دیدارها جنگنده و با انگیزه بازی کنیم

فخیم: تنش‌ و درگیری جزئی از فوتسال است/ باید در همه دیدارها جنگنده و با انگیزه بازی کنیم

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون درباره پیروزی تیمش برابر گیتی‌پسند گفت: هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و تنش‌ها و درگیری‌ها نیز جزئی از فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم پس از پیروزی ۳ بر ۲ مس سونگون مقابل گیتی‌پسند در دیدار نخست مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ۲ تیم نشان دادند ایران در رشته فوتسال پیشرفت چشم‌گیری داشته است. هر ۲ تیم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و تنش‌ها و درگیری‌ها نیز جزئی از فوتسال است.

وی بیان کرد: تماشاگرانی که این دیدار را مشاهده کردند از آن لذت بردند و خداراشکر ۳ امتیاز کامل این بازی را از آن خود کردیم.
فخیم درباره روند برگزاری مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: به نظر من نباید لیگ برتر به این شکل برگزار می‌شد، اما ۱۰ دیدار دشوار در پیش داریم که هر کدام حکم یک فینال را دارد و باید در همه دیدارها جنگنده و با انگیزه بازی کنیم.کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون درباره داوری این دیدار گفت: داوری بسیار خوب بود. در این گونه دیدارهای سنگین طبیعتاً داور کار بسیار دشواری دارد و داوران این دیدار نیز تلاش کردند بازی به خوبی مدیریت شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.