کد خبر : 194376
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1399 - 13:23
-

بازی بزرگ داور بزرگ می خواهد/برنده و بازنده شاکی بودند

بازی بزرگ داور بزرگ می خواهد/برنده و بازنده شاکی بودند

تیم داوری بازی گیتی پسند با مس سونگون عملکرد خوبی نداشت و هر دو تیم اعتراض داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در هفته اول مرحله دوم لیگ برتر فوتسال در شرایطی با پیروزی جالب مس سونگون به پایان رسید که هر دو تیم در جریان بازی نسبت به سوت های داوران اعتراض داشته و بارها به طرق مختلف این اعتراض را به گوش آنها رساندند. سوت های بحث برانگیزی که نشان داد داوران این بازی قادر به کنترل آن نیستند و به نظر می رسید تمرکز لازم برای قضاوت را ندارند.

زمانی که کمیته داوران اسامی داوران بازی‌های این هفته را اعلام کرد اکثرا از انتخاب داوران کم تجربه برای این بازی بزرگ شگفت زده شدند. به خصوص سابقه رویارویی دو تیم و حواشی و جنجال های احتمالی می‌طلبید تا یک داور باتجربه‌تر برای قضاوت این بازی بزرگ انتخاب شود اما طبق پیش‌بینی‌ها داوران نتوانستند از عهده مدیریت این بازی بر بیایند تا باز هم پای کمیته انضباطی به جریانات این بازی باز شود.

یکی از داوران این بازی شب قبل از مسابقه در حال چیدن کنداکتور یک برنامه تلویزیونی بود و همین عامل اعتراض علی افضل مدیر فنی تیم برنده این بازی را هم در پی داشت و اعلام کرد که داوران باید روزقبل به محل برگزاری مسابقه بیایند. داوری که به جای تمرکز روی میدان مسابقه حواسش به چیدمان مهمانان برنامه تلویزیونی یا مرور سناریوها برای تیم مورد علاقه اش باشد مشخص است که در جریان این بازی نمی‌تواند تمرکز کافی را داشته باشد.در هر صورت کمیته داوران اشتباه بزرگی در هفته اول انجام داد و باید دید در ادامه می‌تواند با انتخاب های درست کمتر در جریان بازی و نتایج آنها اثر بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.