کد خبر : 194373
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1399 - 12:24
-

وقایع نگاری کامبک مس برابر گیتی پسند

وقایع نگاری کامبک مس برابر گیتی پسند

وقایع نگاری دیدار مس سونگون و گیتی پسند را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از ساعت ۱۵ چهارشنبه – ۲۰ اسفند ماه – در اصفهان میزبان مس سونگون ورزقان در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بود که مس توانست شکست دو بر صفر را با پیروزی عوض کند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون

ورزشگاه: پیروزی، اصفهان

گل‌ها: قدرت بهادری (دقیقه ۲۲ – برای گیتی پسند) – وحید شفیعی (دقیقه ۲۷- برای گیتی پسند) – بابک نصیری (دقیقه ۲۸- برای مس سونگون) – محمد زارعی (دقیقه ۳۰ – برای گیتی پسند) – سالار آقاپور (دقیقه ۳۸ – برای مس سونگون)

اخطار: مصطفی نعمت وند (دقیقه ۲۹- از مس سونگون)

اخراج:

گیتی پسند اصفهان: قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، مسعود یوسف، علی اصغر حسن زاده، بهزاد رسولی، مجتبی امیرخانی و سروش احمدنیا، وحید شفیعی، حمید احمدی

سرمربی: وحید شمسایی

مس سونگون ورزقان: علیرضا صمیمی، سعید مؤمنی، فرهاد فخیم، بابک نصیری، مسلم اولاد قباد، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، محمد زارعی، علیرضا اصغری، مصطفی نعمت وند، حمزه کدخدایی،، میثم خیام

سرمربی: احمد باغبانباشی

شرح بازی:

نیمه نخست اگر چه به نظر می‌رسید بازیکنان گیتی پسند بیشتر توپ را در تصاحب دارند، اما مس سونگون حملات زهرداری را پایه‌ریزی کرد که اگر سیوهای سپهر محمدی نبود، می‌توانست نتیجه متفاوتی رقم بخورد. آن سوی میدان نیز گیتی پسند فرصت گلزنی را چندین بار از دست داد تا این نیمه با تساوی به پایان برسد. این نیمه جذاب البته در آخرین لحظات با درگیری نیمکت و بازیکنان دو تیم همراه شد و موجب اخراج یکی از مربیان مس سونگون شد.

نیمه دوم با حمله سهمگین یاران مس آغاز شد اما دقیقه ۲۲ این قدرت بهادری بود که نخستین گل را به اسم گیتی پسند به ثبت رساند. لحظاتی بعد در حالی که مسی‌ها برای جبران گل خورده جلو کشیده بودند، گیتی دوباره فرصت گلزنی با دست آورد اما علیرضا صمیمی مانع شد.

چند دقیقه بعد وحید شفیعی رو حرکت تیمی با ضربه پشت پا دیدنی توپی که کمی از زمین فاصله گرفته بود را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه مس کرد. مس بلافاصله پس از این گل نبض مسابقه را در دست گرفت و روی ضربه آزاد نصیری اختلاف را به حداقل رساند. خیلی زود محمد زارعی دومین گل را به دروازه محمدی فرستاد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی خلق کرده‌اند اما برای دقایقی شاگردان افضل خیمه سنگینی روی دروازه گیتی پسند زدند که سیوهای محمدی مانع از باز شدن دروازه گیتی شد. بالاخره حملات مس جواب داد و مسلم آقاپور تیر خلاص را وارد دروازه شاگردان شمسایی زد. پس از این گل، گیتی پسند سیستم را به صفر – پنج تغییر داد اما تفاوتی در نتیجه ایجاد نکرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲- پاس هوایی بازیکن گیتی را تک به تک کرد اما او موفق به گلزنی نشد.

دقیقه ۱۵- شوت محکم کاپیتان مس را محمدی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۹- ضربه فنی بازیکنان گیتی پسند با اختلاف اندک به اوت رفت.

دقیقه ۱۹- شوت سرکش کدخدایی را سپهر محمدی به زیبایی هر چه تمام تر سیو کرد.

دقیقه ۲۲- قدرت بهادری روی پاس تند و تیز حرکت و توپ را سمت مخالف فرستاد و صمیمی هر چه به خود کش آورد نتوانست مانع از گلزنی شود.

دقیقه ۲۷- پاس رو به جلو وحید شفیعی را با صمیم تک به تک کرد اما او با پشت پا دومین گل را به شکلی تماشایی به ثمر رساند.

دقیقه ۲۸- بابک نصیری ضربه آزاد را به گوشه راست دروازه گیتی پسند فرستاد.

دقیقه ۳۰- محمد زارعی پاس عرضی هم تیمی‌هایش را به وارد دروازه سپهر محمدی کرد بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۳۸- سالار آقاپور با حرکت از سمت چپ توپ را به کنج دروازه. گیتی پسند فرستاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

سپهر محمدی دراین بازی فوق العاده بود والا گیتی پسند گلهای بیشتری دریافت نموده بود.