کد خبر : 194426
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 19:45
-

سرمربی نامی‌نو: موقعیت های زیادی از دست دادیم/ جوانگرایی مانع از گل‌آوراژ بالاتر شد

سرمربی نامی‌نو: موقعیت های زیادی از دست دادیم/ جوانگرایی مانع از گل‌آوراژ بالاتر شد

سرمربی بانوان نامی‌نو گفت: موقعیت های زیادی در این بازی از دست دادیم و تنها ۳ گل زدیم که باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهناز آشتیانی مقدم پس از پیروزی تیمش برابر هیات فوتبال رودان، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. در این بازی فضا و موقعیت‌هایی خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های بسیاری بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم، خوشبختانه بازیکنان تمام نکات فنی که به آن‌ها گوشزد کرده بودیم را انجام دادند.

وی افزود: درست است بازی تنها ۳ گل داشت، اما موقعیت های زیادی در طول بازی در اختیار  داشتیم که از دست دادیم و این مسئله تاوان بی تجربگی بازیکنان و جوانگرایی تیم است.

آشتیانی مقدم تصریح کرد: در هفته های اول این موقعیت ها را نمی توانستیم ایجاد کنیم، چرا که میانگین سنی تیم ۲۳ سال است و امروز بازیکنی در زمین بود که تنها ۱۷ سال دارد و خوب هم بازی کرد. در این بازی بازیکنان ۱۷ تا ۲۰ سال را به میدان فرستادیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو تاکید کرد: این بازیکنان جوان تا خود را با شرایط ایده‌آل وفق بدهند کمی زمان می‌برد. اما همین که در بازی امروز توانستند موقعیت های زیادی را خلق کنند نشان از خواستن بازیکنان من است.

او خاطرنشان کرد: مطمئن باشید نامی‌نو با این تیم بومی و جوانگرایی که انجام داده، فصل را به خوبی به پایان می‌رساند و آینده خوبی را برای نامی‌نو پیش‌بینی می‌کنم.

آشتیانی‌مقدم در خصوص استفاده از تمام بازیکنان تیمش در بازی امروز گفت: امروز از تمام بازیکنانم در بازی استفاده کردم که خوش درخشیدند. تمرینات هر هفته ما بر اساس تاکتیک تیم حریف چیده می شود و در هفته ۲ روز تمرین پرفشار با بازیکنان داریم. بازیکنان در تمرین با جان و دل کار می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به جوانی تیم سعی می کنم روحیه و انرژی مثبت به تیم منتقل کنم. سعی می‌کنم خودم را به روز نگه دارم؛ چراکه امسال برای من نیز چالش بزرگی است و باید پا به پای بازیکنان خودم را نگه دارم و حتی یک گام جلوتر از آنان باشم تا بتوانم این بازیکنان را برای سالهای آینده به تیم‌های بزرگ تر معرفی کرده و چه بسا خود نامی نو با ترکیبی بسیار بهتر در لیگ حضور داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.