کد خبر : 194453
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 13:52
-

ناظم‌الشریعه: رییس فدراسیون نگاه مثبتی به فوتسال دارد

ناظم‌الشریعه: رییس فدراسیون نگاه مثبتی به فوتسال دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، گفت: رییس جدید فدراسیون فوتبال حرف‌های مثبتی در خصوص فوتسال زد. او محکم پشت این رشته ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سید محمد ناظم‌الشریعه»  روز شنبه پس از حضور در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در ابتدا با «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال و پس از آن با «سید شهاب‌الدین عزیزی خادم» رییس فدراسیون فوتبال دیدار داشتم و در مورد فوتسال، برنامه‌های تیم ملی تا جام جهانی را ارائه دادیم تا بعد از اتمام لیگ برتر بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.  

وی افزود: هدفمان بیشتر برگزاری دیدار دوستانه مناسب است،  زیرا جام جهانی شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود و زمان زیادی تا برگزاری آن نداریم. در این ۶ ماه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم زیرا در دور قبل جام جهانی توانستیم جایگاه سوم را بدست آوریم. باید در همان مسیر برویم و شرایط گذشته تیم ملی را حفظ کنیم که البته شرط آن، برگزاری اردوهای مناسب است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد رییس جدید فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: باید بیینیم ساختار جدید فدراسیون به چه شکل است.  عزیزی خادم مثبت صحبت کرد و محکم پشت فوتسال ایستاده است. می‌دانم که یکی از دغدغه‌های او فوتسال است. دیدگاه من این است که فدراسیون با این شرایط می‌تواند کارهای خوبی برای این رشته انجام دهد.

ناظم‌الشریعه در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: اگر دیدارهای دوستانه خوبی برگزار کنیم، می‌توانیم با شرایط مناسب وارد جام جهانی شویم. دیدار با ژاپن به طور قطع مسجل شده و قرار است ۲۶ مرداد ماه تا یکم شهریور به ژاپن رفته و ۲ دیدار تدارکاتی برگزار کنیم. در حال برنامه‌ریزی یک دیدار تدارکاتی با مجارستان هستیم. قرار است در تورنمنت تایلند که ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود شرکت کنیم. در حال رایزنی با آرژانتین هستیم که آن‌ها را به ایران بیاوریم.  اگر این بازی‌ها انجام شود،  شرایط بسیار خوب پیش خواهد رفت.

وی همچنین درباره گرفتن میزبانی‌ها از فوتبال ایران، گفت: در حق ما اجحاف شده است و به نظر من این موضوع باید از طریق نهادهای بالاتر از فدراسیون پیگیری شود. در حالت عادی در فوتبال سه میزبانی داشتیم. در حال حاضر در شرایط نابرابری قرار گرفتیم. این یک موضوع دیپلماسی است و باید از طریق مقام های بالاتر پیگیری شود زیرا این حق مردم است و اگر دنبال نکنیم به زودی برای فوتسال هم رخ می‌دهد. این اخبار، اخبار خوبی نیست و همه نارحت هستن چه افراد فوتسالی و چه افراد فوتبالی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.