کد خبر : 194480
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 13:35
-

نسیمه غلامی در گفتگو با Fut5al :

مقابل دو ملی‌پوش اکراینی الکویت دست تنها بودم/ دختران الفتاه اولین بار فینال را تجربه می‌کردند/ امروز برای ثبت قرارداد به مشهد می‌روم

مقابل دو ملی‌پوش اکراینی الکویت دست تنها بودم/ دختران الفتاه اولین بار فینال را تجربه می‌کردند/ امروز برای ثبت قرارداد به مشهد می‌روم

لژیونر ایرانی الفتاه کویت گفت: در بازی فینال، مقابل دو بازیکن ملی‌پوش اکراینی الکویت دست تنها بودم در حالی که آنها مدام با هم بازی می‌کردند و تاکتیک می‌زدند.

نسمیه غلامی پس از کسب نایب قهرمانی با تیم فوتسال الفتاه در فینال لیگ بانوان فوتسال کویت در گفتگو با Fut5al گفت: اگر چه نتیجه دلخواهم رقم نخورد اما خدا را شکر می‌کنم که توانستم نماینده خوبی برای کشورم در فینال کویت باشم و تمام تلاشم را کردم. باور کنید اگر یک بازیکن با تجربه دیگر داشتیم این بازی را برنده از زمین بیرون می‌آمدیم.

 

او با بیان اینکه عنوان دومی برای الفتاه که تا به حال فینال لیگ کویت را تجربه نکرده افتخاری بزرگ محسوب می‌شود، افزود: این اولین تجربه فینال تیم ما در این رقابت‌ها بود و حتی اولین مدال باشگاهی بود که بدست می‌آوردند. برای من هم اولین مدال باشگاهی پس از افتخارات ملی بود هر چند دوست داشتم که رنگ این مدالم هم طلا باشد ولی باز هم خدا را بابت نائب قهرمانی شکر می‌کنم و خوشحالم دستاورد خوبی برای تیمم رقم خورد.

 

لژیونر ایرانی الفتاه تاکید کرد: از بابت اینکه توانستم به تیمم کمک کنم از عملکردم راضی هستم و فکر می‌کنم تا فینال خیلی موثر برای تیمم بازی کنم هر چند که دیروز واقعا نشد بازی آخر را ببریم و بازیکنان ما از ابتدای بازی انگار در شوک این بازی سنگین به سر می‌بردند.

 

غلامی در خصوص واکنش‌های پس از نایب قهرمانی تیمش نیز گفت: بعد از بازی مدیرعامل، مربی و همه هم تیمی‌هایم از من تشکر کردند چون دیدند که از جان و دلم تلاشم را کردم. لیگ امسال واقعا یک تجربه جدید و تازه برای من بود و فکر می‌کنم در عرصه باشگاهی خیلی چیزها یاد گرفتم. هنوز هدف‌های زیادی دارم و برای آنها تلاش می‌کنم و می‌جنگم. این مدال هم به مدال‌های دیگر من و همچنین تجربیاتم اضافه کرد.

 

وی با تایید خبر Fut5al از حضورش در تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی پس از بازگشت از لیگ کویت خبر داد و گفت: امروز ظهر به ایران برمی گردم و بلافاصله به مشهد سفر می‌کنم تا با ثبت قراردادم از این به بعد در خدمت تیم خوب خراسان رضوی باشم.

 

غلامی در خاتمه یادآور شد: باید همین جا از از پدر و مادرم و خانواده‌ام هم خیلی تشکر کنم که همیشه حامی من بوده‌اند و اگر به موفقیتی می‌رسم نقش آنها را در آن بسیار بسیار موثر می‌بینم.

 

گفتگو از:زهرا فائز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.