کد خبر : 194591
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 19:23
-

سال 95 به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم

افضل : می توانستیم گل های بیشتری به فرش آرا بزنیم / بازیکنانم برای بدست گرفتن جام همدل هستند

افضل : می توانستیم گل های بیشتری به فرش آرا بزنیم / بازیکنانم برای بدست گرفتن جام همدل هستند

مدیر فنی مس از برد پر گل برابر شاگردان مرتضایی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون بعد از پیروزی پر گل این تیم برابر فرش آرای مشهد اظهار داشت: بازی امروز خیلی خوب بود. تیم ما دقایق اول بازی توانست بسیار خوب کار کند، اما هر چه از زمان مسابقه گذشت تمرکز بازیکنان به هم ریخت. رفته رفته تمرکز بازیکنان بیشتر شد و در زمین خیلی خوب ظاهر شدند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون افزود: در هر صورت خوشحالم که توانستیم برابر فرش آرا ۳ امتیاز به دست بیاوریم. در مرحله دوم اگر امتیاز تیم‌ها با یکدیگر یکسان شود در آن صورت کار به تفاضل گل کشیده خواهد شد و من تجربه چنین کاری را دارم. یک بار در سال ۹۵ همین تفاضل گل باعث شد ما قهرمان نشویم، اما امسال تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان همه یکدل هستند تا بتوانیم جام قهرمانی را در دست بگیریم.

افضل درباره بازی آینده مس سونگون برابر سن ایچ ساوه بیان داشت: هر بازی برنامه خاص خودش را دارد و ما از الان باید برای دیدار آینده برابر سن ایچ ساوه برنامه ریزی کنیم. سن ایچ تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که از کادر فنی بسیار باهوشی بهره می‌برد. امیدوارم برابر این تیم هم بتوانیم پیروز شده و رقبای خودمان را یکی پس از دیگری شکست دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.