کد خبر : 194495
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 8:34
-

دوئل دوباره ستاره‌ها در لیگ برتر فوتسال

دوئل دوباره ستاره‌ها در لیگ برتر فوتسال

گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند حساس‌ترین بازی هفته دوم مرحله دوم لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی گیتی پسند اصفهان میزبان کراپ الوند است.

گیتی پسند پس از شکست خانگی مقابل مس سونگون با حمید احمدی یکی از بازیکنان ملی‌پوش خود قطع همکاری کرد و باید دید شمسایی می‌تواند تیمش را به ساحل آرامش برساند یا نه؟

گیتی پسند محکوم به پیروزی در بازی خانگی است تا در آستانه سال نو وارد بحران نشود. در سمت مقابل کراپی‌ها برای جبران شکست در مرحله قبل به مصاف گیتی پسند می‌روند و قطعا انگیزه زیادی دارند.

در دیگر بازی امروز مس سونگون میزبان فرش آرای مشهد است. مسی‌ها که هفته قبل برد شیرینی مقابل گیتی پسند کسب کردند در آخرین بازی مرحله قبل در مشهد به فرش آرا باختند و روی همین اصل از لحاظ روانی برای بازی با تیم مشهدی کار دشواری دارند.

فرش آرا که باخت بدی در خانه به مقاومت البرز داد برای مدعی ماندن باید از این بازی امتیاز بگیرد. در سومین بازی امروز هم سن ایچ ساوه میهمان مقاومت البرز است. شاگردان اصغری مقدم که بازی اول خود در این مرحله را با تساوی مقابل کراپ به پایان رساندند در دومین بازی میهمان مقاومتی هستند که صدرنشین روز نخست است و با روحیه به این دیدار می‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.