کد خبر : 194587
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 18:02
-

شمسایی: با بازیکن‌سالاری در گیتی‌پسند مبارزه می‌کنم؛ هر بازیکنی باید جایگاه خود را بشناسد

شمسایی: با بازیکن‌سالاری در گیتی‌پسند مبارزه می‌کنم؛ هر بازیکنی باید جایگاه خود را بشناسد

 سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از برتری تیمش پرگل مقابل کراپ الوند گفت: گیتی‌پسند از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد اما من به عنوان مربی با بازیکن‌سالاری مبارزه می‌کنم چون هر بازیکنی باید جایگاه خود را بشناسد.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی پس از پیروزی ۷ بر صفر تیمش مقابل کراپ الوند در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را مقابل کراپ برگزار کردیم. بازیکنان تیم بزرگی مانند گیتی‌پسند که دیدار هفته گذشته مقابل مس را واگذار کرده با تمام وجود برای جبران آن شکست وارد زمین مسابقه می‌شوند.

وی تصریح کرد: بازیکنان پرانگیزه گیتی‌پسند در این دیدار فعل خواستن را صرف و پیروزی خوبی را کسب کردند. گیتی‌پسند از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد اما من به عنوان یک مربی با بازیکن سالاری مبارزه می‌کنم چون هر بازیکنی باید جایگاه خود را بشناسد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: در این دیدار بازیکنان گیتی‌پسند در حق من محبت کرده و نتیجه بسیار خوبی را برای مجموعه گیتی‌پسند کسب کردند.

شمسایی درباره عملکرد تیم کراپ الوند نیز گفت: کراپ باشگاه بزرگی است که از بازیکنان باکیفیت و مربی با دانشی بهره می‌برد. توپ در این دیدار برای آنها نچرخید و برخلاف کراپ، گیتی‌پسند بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و این نتیجه چیزی از ارزش‌های کراپ کم نمی‌کند.

وی درباره داوری این دیدار گفت: هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم و الان که پیروز شدیم بهتر است درباره موارد دیگر صحبت نکنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.