کد خبر : 194763
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 11:19
-

باید از زحمات عراقی زاده و جنتی تشکر ویژه‌ای داشته باشم

شمسایی : کراپ مربی و بازیکنان بزرگی دارد / اگر فکرتان را درست نکنید قطعا در آینده ضرر خواهید دید / حاضر نیستم اصول خودم را زیر پا بگذارم

شمسایی : کراپ مربی و بازیکنان بزرگی دارد / اگر فکرتان را درست نکنید قطعا در آینده ضرر خواهید دید / حاضر نیستم اصول خودم را زیر پا بگذارم

سرمربی گیتی پسند از لیگ برتر و وضعیت تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباه پیروزی پر گل این تیم برابر کراپ الوند قزوین در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را ۱۰۰ هزار مرتبه شکر که توانستیم در یک بازی بسیار خوب و دیدنی تیم قدرتمند کراپ را شکست دهیم. بازی گذشته ما برابر مس سونگون درس بزرگی به ما داد، زیرا در دیداری که ما با ۲ گل جلو بودیم و می‌توانستیم به راحتی برنده شویم، شکست خوردیم. همچنین در بازی روز گذشته هم برابر کراپ بازیکنانم با تمرکز بسیار بالایی وارد مسابقه شدند و توانستیم با ارائه یک بازی قابل قبول برنده شویم.

شکست کراپ هیچ چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: ضمن این که تیم کراپ الوند هم از مربی بزرگی مثل رضا لک بهره می‌برد و همچنین در این تیم بازیکنان بزرگی حضور دارند که هر کدامشان فوق العاده هستند. در هر صورت این شکست هیچ چیزی از ارزش‌های کراپ کم نمی‌کند و من خیلی خوشحال هستم که در روز‌های پایانی سال موفق شدیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

باید قدر کسانی که در این شرایط سخت اقتصادی هزینه می‌کنند را بدانیم
شمسایی درباره این که آیا از کیفیت تیمتان راضی هستید یا خیر بیان داشت: خیلی از کیفیت تیمم راضی هستم. فکر می‌کنم چیزی در حدود ۶ هفته می‌شود که تیممان بسیار با کیفیت بازی می‌کند و خدا را شکر بازیکنانم الان در شرایط بسیار ایده آلی قرار دارند. به طوری که در بازی با کراپ هر کدام از بازیکنانم نمایش خوبی از خودشان نشان دادند. به هر حال باشگاه گیتی پسند اصفهان از بازیکنان بسیار بزرگ و با کیفیتی برخوردار است و همچنین از مجموعه خوبی بهره می‌بریم که جا دارد از زحمات عراقی زاده و جنتی مالک و مدیرعامل باشگاه گیتی پسند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. به نظر من باید قدر کسانی که در این شرایط سخت اقتصادی خیلی خوب از جیبشان هزینه می‌کنند را بدانیم و با تمام وجودمان بازی کنیم.

خیر و صلاح باشگاه در این بود حمید احمدی چند روزی استراحت کند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره حمید احمدی بازیکن ملی پوش این تیم که به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته شده است عنوان کرد: به نظر من دیگر راجع به حمید احمدی صحبت نکنیم خیلی بهتر است، زیرا در این چند روز اخیر من بار‌ها راجع به این موضوع حرف زده ام. در هر صورت حمید احمدی باید قدر خودش را بداند، او بازیکن بسیار بزرگی است که در تیم ملی هم بازی می‌کند. در هر صورت خیر و صلاح باشگاه در این بود که به او چند روزی استراحت بدهیم تا از نظر فکری ریکاوری شود. احمدی از لحاظ فکری باید خودش را تغییر دهد، چون خیلی بازیکن بزرگی است و اگر این مسیر را تغییر ندهد، آسیب می‌بیند.

فوتسال فراز و نشیب‌های زیادی دارد
شمسایی ادامه داد: به هر حال ذات فوتسال همین است، در این رشته برد و باخت‌های زیادی وجود دارد، حتی ممکن است شما جام‌های زیادی هم از دست بدهید. من خودم ۱۰ عنوان قهرمانی در لیگ برتر دارم، اما هیچ موقع به گذشته ام فکر نمی‌کنم و بیشتر به آینده توجه دارم. همچنین خیلی از مربیان و بازیکنان بزرگی قبل از ما آمدند و رفتند، قرار نیست ما همیشه برنده باشیم و حتی من خودم چند سال در هیچ تیمی حضور نداشتم. فوتسال فراز و نشیب‌های زیادی دارد و اگر فکرتان را درست نکنید قطعا در آینده ضرر خواهید دید.

اولویت من در تیم احترام گذاشتن به بزرگتر‌ها است
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره این که برخی می‌گویند احمدی از تیم اخراج شده گفت: ببینید ما نمی‌توانیم به راحتی بازیکنی را از تیم کنار بگذاریم و باید همیشه نقش بزرگتر را ایفا کنیم. من همیشه به تیمم این موضوع را گفته ام که باشگاه را مثل یک پدر نگاه کنند. ممکن است یک روزی بین شما و فرزندتان دلخوری به وجود بیاید و حتی شاید یکی ۲ روز هم با همدیگر صحبت نکنید، اما آخرش من پدر این خانواده هستم و او هم فرزند من است و مانند یک زنجیر قوی در کنار هم قرار داریم. در تیم ما بازیکنان قدیمی مثل اصغر حسن زاده تا بازیکنان جوان همه از نظر شخصیتی برای من یک شکل هستند، اما احترام گذاشتن به بزرگتر‌های تیم برای من در اولویت قرار دارد.

شمسایی افزود: ما بعضی اوقات اشتباهات زیادی از آدم‌ها می‌بینیم که باید جلوی آن را گرفت. من خودم شخصا به بازیکنانم احترام می‌گذارم، اما با بازیکن سالاری به شدت مخالف هستم و به هیچ عنوان این را قبول ندارم. هیچ موقع حاضر نیستم اصول خودم را زیر پا بگذارم.

در باشگاه گیتی پسند ۳۸۰۰ کارگر مشغول فعالیت هستند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تاکید کرد: به اعتقاد من باشگاه گیتی پسند اصفهان از هر چیزی بزرگتر است، زیرا کسی که حق و حقوق من و خانواده ام را پرداخت می‌کند این باشگاه است. ما ۳۰ نفر کادر فنی و بازیکن هستیم که در این باشگاه حضور داریم و کاری به خود کارگران باشگاه ندارم. ۳۸۰۰ نفر در کارخانه گیتی پسند مشغول به فعالیت هستند. از طرفی عراقی زاده و جنتی هم شرایط فوق العاده‌ای را برای ما فراهم کرده اند تا بدون هیچ دغدغه‌ای کار کنیم، پس ما باید قدر زحمات آن‌ها را بدانیم و اگر کسی بخواهد در این قضیه خللی ایجاد کند قطعا با او برخورد خواهم کرد.

گفتگو از:سعید پروا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.