کد خبر : 194839
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 11:14
-

یاری: توجه به فوتسال زنان اهمیت زیادی دارد

یاری: توجه به فوتسال زنان اهمیت زیادی دارد

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا گفت: توجه به فوتسال زنان برای تکرار موفقیت‌ها اهمیت زیادی دارد و از تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال می خواهم به این موضوع اهمیت دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری اظهار داشت: در دیدار برابر ملی حفاری عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم به یک نتیجه عالی برسیم. در مقایسه با بازی اول و دوم با ملی حفاری باید بگویم که پیش از بازی برابر این تیم در دور اول، شهروند ساری حاضر به بازی برابر ما نشد و ما بعد از یکسال دوری بازیکنان از توپ و مسابقه و یک آمادگی ۴۰ روزه، در اولین بازی به مصاف حفاری رفتیم. نداشتن بازی تدارکاتی مقداری به ما آسیب زد و نیامدن حریف در هفته اول سبب شد تا نتیجه مورد اننظار را کسب نکنیم.

وی یادآور شد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در هفته نهم به هماهنگی لازم رسیده بودیم. هر چند ۲ بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و نتواتستم از آرزو صدقیانی زاده در نیمه اول استفاده کنم. نیمه دوم به او بازی دادم و بعد از یک آسیب دیدگی یکماهه عملکرد خیلی خوبی داشت و در بازی ما تاثیرگذار بود. آسیب دیدگی برای هر بازیکنی و تیمی پیش می‌آید اما این مهم است که ما با داشته‌ها بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال سایپا عنوان کرد: سعی کردیم این دیدار را مدیریت کنیم و در دقایق پایانی یک بر یک مساوی کردیم و به رختکن رفتیم اما بعد هر گلی که می‌زدیم، حفاری جواب گل ما را بعد از چند دقیقه می‌داد و ما تا سه بر سه پیش رفتیم اما در پنج دقیقه پایانی بازی، ورق را به نفع خودمان برگرداندیم. با تغییر سبک بازی توانستیم دو گل ارزشمند به ثمر برسانیم. گل چهارم را که زدیم به پاور پلی رو آوردیم تا جلوی حملات حریف را بگیریم و حفظ توپ خوبی داشته باشیم و وقت بازی را بکشیم و به گل برسیم.

وی با اشاره به اینکه نایب رییس فدراسیون فوتبال در این بازی حضور داشت، گفت: وی نیمه دوم را از نزدیک تماشا کرد و به همه بازیکنان و کادرفنی تیم ها گل هدیه داد. حضور شهره موسوی سبب رقم خوردن شرایط خاصی شد. ما در نیمه اول به تساوی یک بر یک رسیده بودیم اما حضور وی امید بخش و حرکت ارزشمندی بود. زیرا او به تازگی این سمت را پذیرفته است.

تیم سایپا در هفته نهم لیگ برتر فوتسال زنان موفق به شکست ۵ بر ۳ ملی حفاری اهواز و صدر نشین گروه خود شد.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.