کد خبر : 194858
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردین 1400 - 12:35
-

زمان سفر تیم‌ملی به لیتوانی مشخص شد

زمان سفر تیم‌ملی به لیتوانی مشخص شد

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از انجام ۲ بازی دوستانه با ژاپن، جهت شرکت در مسابقات جام جهانی عازم لیتوانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱، قرار است ۲۶ مرداد ماه به ژاپن برود تا در روز‌های ۲۸ و ۳۱ شهریور ماه ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کند. بازی با سامورایی‌ها می‌تواند به تیم ملی فوتسال کشورمان در فاصله یک ماه مانده به شروع رقابت های جام جهانی بسیار کمک کند. ژاپن و تایلند سال‌ها می‌شود که در آسیا از رقبای اصلی ما به حساب می‌آیند و قطعا بازی با ژاپن می‌تواند ما را در آستانه جام جهانی به آمادگی بسیار خوبی برساند.

آن طور که شنیده می‌شود مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱ از اواسط شهریور ماه در لیتوانی برگزار خواهد شد و گفته می‌شود تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از بازی دوستانه با سامورایی ها، سوم شهریور ماه از ژاپن عازم ایران خواهند شد و بعد از چند روز استراحت، ششم شهریور ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم لیتوانی می‌شوند.

همچنین مراسم قرعه کشی این مسابقات اواسط اردیبهشت ماه در لیتوانی برگزار خواهد شد. از قاره آسیا ۵ تیم به مسابقات جام جهانی صعود می‌کنند و تا الان حضور تیم‌های ایران، ژاپن و تایلند در این رقابت‌ها قطعی شده است. در دوره قبلی مسابقات جام جهانی فوتسال که سال ۲۰۱۶ در کلمبیا برگزار شد، تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از شکست تیم پاراگوئه موفق شد به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کند. تیم ملی آرژانتین به مقام قهرمانی رسید و روسیه هم به نایب قهرمانی دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.