کد خبر : 194886
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 23:23
-

آغاز تمرینات مس سونگون در سال ۱۴۰۰ از امروز+گزارش تصویری

آغاز تمرینات مس سونگون در سال ۱۴۰۰ از امروز+گزارش تصویری

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در سال۱۴۰۰ تمرینات خود را استارت زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امروز اولین جلسه تمرینات نارنجی پوشان مس سونگون ورزقان برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی برنامه‌های تمرینی خود را در سال جدید از سر گرفتند.
اما پیش از تمرینات این تیم، در جلسه‌ای با حضور دهقانی نماینده شهرستان ورزقان باحضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان، کادر فنی و بازیکنان مس سونگون ورزقان،  کافی مدیرعامل باشگاه ضمن تبریک سال جدید به تشریح عملکرد مس از آذر سال ۹۹ تا کنون پرداخت.
وی ضمن سپاس و قدردانی از کادرفنی، بازیکنان و عوامل باشگاه، سال۹۹ را سالی سخت به‌ لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عین فشار سفرها و حفظ سلامت بازیکنان در بازی‌های این تیم در لیگ‌برتر عنوان کرد.

 مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان افزود: باوجود همه این شرایط سال ۹۹ را با نتیجه خوبی به پایان رساندیم که دراین رابطه از همه دست اندرکاران و عوامل قدردانی می‌کنم و برای پیروزی و پوکر قهرمانی تلاش‌های زیادی لازم داریم.

در این جلسه همچنین  دهقانی نماینده مردم شهرستان‌ ورزقان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک سال نو وخسته نباشید به بازیکنان، کادر فنی و مدیران و عوامل باشگاه، به جایگاه والای تیم مس سونگون ورزقان درعرصه منطقه‌ای، استانی، کشوری و حتی جهانی اشاره کرد و افزود: انتظارات از این تیم زیاد است و امیدواریم علاوه بر قهرمانی در کشور، در آسیا و در سطح جهانی هم شاهد قهرمانی و موفقیت‌های روز افزون این تیم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.