کد خبر : 194908
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 13:16
-

کشاورز: تجربه بزرگی در سال گذشته بدست آوردم

کشاورز: تجربه بزرگی در سال گذشته بدست آوردم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: سال گذشته وارد عرصه مربیگری شدم و توانستم تجربه بسیار بزرگی بدست آورم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «محمد کشاورز» کاپیتان خوش اخلاق و سابق تیم ملی فوتسال گفت و گویی صمیمی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

سال ۹۹ اولین تجربه مربیگری شما رقم خورد. امسال را چگونه دیدید؟

امسال سال بسیار سختی برای من بود اما از نظر خودم توانستم با موفقیت آن را پشت سر بگذارم. سال مشکلی بود اما خدا را شکر می‌کنم که توانستم از پس آن بر بیایم. تجربه بزرگی در این سال بدست آوردم که می‌تواند در آینده به من کمک کند.

سال گذشته را دوست داشتید؟ 

سالی که گذشت همراه با کرونا بود و این موضوع شرایط را بسیار سخت کرده بود. امیدوارم که این بیماری هر چه زودتر از بین برود.

در سال جدید چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟

در فوتسال هدف‌های خاصی دارم که به طور حتم آن‌ها را دنبال می‌کنم. امسال سال جام جهانی فوتسال است و جا دارد برای تیم ملی آرزوی موفقیت داشته باشم. دوست دارم نتایج تیم ملی در جام جهانی خستگی سال گذشته را از تن مردم و اهالی این رشته خارج کند. 

در ایام عید چه می‌کنید؟ 

همیشه وقتی این روزها می‌رسید، دوست داشتیم که به دید و بازدید برویم اما حالا شرایط فرق کرده است. از همه مردم خواهش می‌کنم که بیماری کرونا را جدی بگیرند تا اتفاق بدی در این ایام رخ ندهد. همیشه در این روزها برنامه سفر را می‌ریختیم اما حالا مجبوریم این برنامه را نداشته باشیم تا اوضاع بهتر شود.

تا کنون در ایام عید در تیم ملی حضور داشتید؟

بله. یک سالی در خاطرم است که قرار بود در روزهای عید به اردوی آذربایجان برویم اما خدا را شکر آن اردو لغو شد چرا که همه بچه‌ها دوست داشتند عید را در کنار خانواده‌های خود باشند. 

خاطره ای از ایام عید در دوران کودکی به خاطر دارید؟

در یازده سالگی بودم که چند ساعت قبل از عید با یک موتور تصادف کردم و دستم شکست و از ناحیه سر نیز دچار آسیب‌دیدگی شدم. به یاد دارم که نتوانستم از بیمارستان ترخیص شوم و مجبور بودم که سال جدید را روی تخت بیمارستان تحویل کنم. پدرم خیلی تلاش کرد تا در آن ساعت پیش من باشد چرا که به سختی اجازه می‌دادند همراه بیمار در اتاق حضور داشته باشد. امیدوارم که همه بیماران از تخت بیمارستان جدا شوند و پیش خانواده‌های خود باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.