کد خبر : 194955
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 20:10
-

سرمربی کوثر:جنگ در پلی‌آف پایین‌جدولی‌ها جدی‌تر است/ اهورا را کاملاً آنالیز کرده‌ایم

سرمربی کوثر:جنگ در پلی‌آف پایین‌جدولی‌ها جدی‌تر است/ اهورا را کاملاً آنالیز کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان گفت: مرحله پلی‌آف لیگ برتر چه برای صعود باشد و چه برای سقوط، نوعی جنگ است اما به نظر من در پلی‌آف گروه سقوط‌کنندگان این جنگ بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود توسل درباره وضعیت تیمش برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: آخرین بازی تیم دهم اسفندماه ۹۹ برگزار شد و فردای آن روز شاهد تغییرات در کادر فنی بودیم و سپس تمرینات را آغاز کردیم و تلاش کردیم با اضافه کردن مربیانی که در فوتسال اصفهان شناخته‌شده هستند، وزنه علمی و تخصصی کادر فنی را سنگین‌تر کنیم.

وی افزود: با دیدگاه ترمیم ساختار دفاعی و تقویت بنیه دفاعی تیم وارد عمل شدیم و در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام داده و ساختار دفاعی تیم را به خوبی شکل دادیم. کم‌کم روی انتقال توپ و حمله نیز کار کردیم و خوشبختانه در حال حاضر تیم وضعیت بسیار خوبی دارد و از هر نظر آماده است و فکر می‌کنم بازی‌های خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: خوشبختانه از همان روز اول تمرینات بازیکنان بسیار منظم در تمرینات حضور دارند و بسیار باانگیزه هستند. تیم بازارهای کوثر از همان ابتدا اصلاً حاشیه‌ای نداشته و تیم یک‌دستی در اختیار داریم و اکنون نیز با همان روند جلو می‌رویم.

توسل ادامه داد: چند بازیکن از جمله رشید قلی‌پور، محسن سادات‌تبار و محمدرضا رحمان‌نیا از استان‌های دیگر در تیم ما حضور دارند. البته تغییراتی داشته‌ایم و به احتمال زیاد محسن سادات‌تبار را به دلیل مصدومیت و طبق توافقاتی که با این بازیکن انجام داده‌ایم، در ادامه مسابقات در اختیار نخواهیم داشت. همچنین محمدرضا رحمان‌نیا مباحثی را مطرح کرده و فعلاً به تمرینات اضافه نشده است و اگر این روند ادامه داشته باشد، شاید این بازیکن را نیز برای ادامه مسابقات در اختیار نداشته باشیم، اما کار را با بازیکنان بومی اصفهان و چند بازیکن غیربومی‌مان و همچنین رشید قلی‌پور با قدرت ادامه می‌دهیم.

وی بیان کرد: وضعیت تیم بسیار خوب است و حتی جاهایی با ازدیاد استعداد روبه‌رو شدیم که انتخاب را برای ما مشکل کرد اما خوشبختانه بازیکنان بسیار باانگیزه و در رقابتی سالم در تمرینات حضور دارند و فکر می‌کنم نتیجه خوبی از این رقابت سالم بگیریم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان درباره رقابت تیمش با اهورا بهبهان در مرحله پلی‌آف تصریح کرد: مرحله پلی‌آف چه برای صعود باشد و چه برای سقوط، نوعی جنگ است و تیم‌های بالانشین برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی و تیم‌های پایین‌جدولی نیز برای ماندگاری و بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند، اما به نظر من در پلی‌آف گروه سقوط‌کنندگان این جنگ بیشتر است چون پای اعتبار و سرمایه یک استان در میان است و تمام تیم‌ها هزینه کرده‌اند و مسئولان استانی روی این مباحث نظر خاصی دارند؛ بنابراین شاهد جنگی تمام‌عیار از نظر فنی هستیم و حتی با حمایت‌هایی که مسئولان هر استان برای حفظ سهمیه تیم‌شان انجام می‌دهند، شاید این جنگ تنها فنی نباشد.

توسل گفت: خوشبختانه حمایت‌های بسیار خوبی از تیم انجام شده و از نظر فنی نیز آمادگی کاملی برای رویارویی با اهورا داریم و این تیم را کاملاً آنالیز کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم با شناخت نقاط ضعف و قدرت تیم اهورا بهبهان و برطرف کردن نقاط ضعف خود بازی بسیار خوب، فنی، زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر دوشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۲۹

داری درباره اهورا صحبت می‌کنی نه یه تیم دست ۳