کد خبر : 194969
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1400 - 12:52
-

شمس: کشف واکسن کرونا بهترین خبری بود که در سال ۹۹ شنیدم/ المپیک توکیو یکی از بهترین رقابت‌های چند دوره اخیر خواهد شد

شمس: کشف واکسن کرونا بهترین خبری بود که در سال ۹۹ شنیدم/ المپیک توکیو یکی از بهترین رقابت‌های چند دوره اخیر خواهد شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: کشف واکسن کرونا در دنیا یکی از بهترین خبر‌هایی بود که شنیدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در سال ۲۰۰۸ توانست در مسابقات جام جهانی، تیم ملی کشورمان را برای اولین بار به جمع ۸ تیم پایانی آن مسابقات برساند. شمس سابقه سرمربیگری در لیگ برتر و تیم‌های فوتسال دبیری تبریز، علم و ادب مشهد، شن سای ساوه و گیتی پسند اصفهان را در کارنامه خود دارد.

به مناسبت فرا رسیدن ایام عید نوروز با این سرمربی نام آشنای فوتسال کشورمان گفت و گوی عیدانه‌ای را ترتیب دادیم که در زیر می‌خوانید:

بهترین سین هفت سین از نظر شما چیست؟

به نظر من بهترین سین هفت سین ساعت است، چون به ما زمان را نشان می‌دهد.

نمره‌ای که به خودتان در سال ۹۹ می‌دهید، چیست؟

من به خودم از ۲۰، ۱۱ می‌دهم؛ زیرا امسال نتوانستم هیچ فعالیتی انجام دهم. در صورتی که سال‌های گذشته کلاس‌های آموزشی در سطح کشور و آسیا برگزار می‌کردم، اما امسال به خاطر شیوع کرونا نشد. بنا بر این وقتی شما هیچ فعالیتی نداشته باشید، نمره‌ای که خواهید گرفت پایین است.

بهترین و بدترین اتفاق این سال برای شما چه بود؟

بهترین اتفاق سال ۹۹ به نظر من کشف واکسن کرونا در دنیا بود و فکر می‌کنم این یکی از بهترین خبر‌هایی بود که شنیدم. بدترین آن هم از دست دادن ۲ فوتبالیست عزیز کشورمان، مهرداد میناوند و علی انصاریان بود.

به نظرتان در چه زمینه‌هایی پیشرفت یا پسرفت داشته اید؟

من در سال ۹۹ زمان‌هایی که وقت بیشتری داشتم، سعی می‌کردم با مطالعه خودم را سرگرم کنم. وقت دیگر هم معطوف به جلسات کمیته مربیان فوتبال و فوتسال بود که در این مدت توانستیم با پیدا کردن حامی مالی خوب چند واحد مسکونی را برای مربیان کشورمان احداث کنیم؛ بنا بر این فکر می‌کنم در این زمینه موفقیت‌های خوبی به دست آوردم.

بهترین سریالی که تاکنون در ایام نوروز دیده‌اید، چیست؟

من زیاد اهل تماشا کردن تلویزیون نیستم و بیشتر اوقات سعی می‌کنم مسابقات فوتبال را نگاه کنم. بیشتر هم بازی‌های منچسترسیتی را تماشا می‌کنم.  

یک تعریف از فصل بهار؟

بهار از نظر من فصل نو شدن طبیعت، دور انداختن کهنگی و رسیدن به تازگی است.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

مهمترین اتفاق ورزشی که در سال ۹۹ افتاد به نظر من خبر سلب میزبانی از تیم ملی فوتبال بود. این بی لیاقتی افرادی را نشان می‌دهد که در فدراسیون فوتبال حضور داشتند و ما الان مجبور هستیم به جای کشور خودمان در بحرین بازی کنیم. فکر می‌کنم این خبر یکی از مهم‌ترین اتفاقات ورزشی در سال ۹۹ بود.

نظرتان در مورد کلمه‌های زیر:

فوتسال: به نظر من فوتسال همان فوتبال است، اما با چاشنی سرعت و تکنیک!

المپیک توکیو: به نظر من این المپیک یکی از بهترین رقابت‌هایی خواهد بود که تا الان برگزار شده اند و کشور‌ها قرار است بعد از یک سال تاخیر عملکردشان را در این مسابقات نشان دهند. امیدوارم ورزشکاران کشورمان هم در مسابقات المپیک موفق بوده و بتوانند مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان بیاورند.

کرونا: کرونا اگر چه تلخی‌های زیادی داشت، اما یک هشدار هم به انسان ها داد و آن هم این بود که ما انسان‌ها برابر اراده خداوند متعال بسیار کوچک هستیم. به نظر من غرور افراد باید کم شود و همیشه به اراده خداوند تمکین کنند.

میناوند: خدا او را بیامرزد. میناوند فرد بسیار خوش اخلاق و بذله گویی بود و یک پرسپولیسی متعصب و دفاع چپ فوق العاده تیم ملی بود.

انصاریان: انصاریان هم مانند میناوند یک فرد محبوب القلوب بود که از فوتبال به سینما رفت و در عرصه هنر هم توانست خوش بدرخشد. به نظر من مرحوم انصاریان در ۲ بال ورزش و هنر بسیار موفق بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.