کد خبر : 195042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 16:06
-

نمازی:انتظارات همیشه از فوتسال حفاری بالا بوده است / می‌توانستیم جزو صعودکنندگان لیگ باشیم

نمازی:انتظارات همیشه از فوتسال حفاری بالا بوده است / می‌توانستیم جزو صعودکنندگان لیگ باشیم

کاپیتان تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که انتظارات همیشه از فوتسال حفاری بالا بوده است، گفت: در فصل جاری لیگ برتر توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم اما اگر شرایط برای مان بد رقم نمی خورد شاید جزو تیم های صعودکننده به دور بعدی لیگ هم بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرید نمازی درباره عملکرد تیم فوتسال ملی حفاری در سال ۹۹ که منجر به بقای این تیم در لیگ برتر شد، اظهارکرد: در دو فصل اخیر لیگ برتر در تیم فوتسال ملی حفاری، ریزش بازیکن داشته ایم، ضمن این که مسئولان باشگاه به جوانگرایی و بومی گرایی نیز روی آورده اند که با توجه به این موارد به نظرم عملکرد تیم بد هم نبود.

وی بیان کرد: هفته به هفته جوان های تیم با تجربه شدند و به خودباوری رسیدند که می توانند رو به روی هر تیمی نتیجه بگیرند و با همین باور در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. اگر شرایط برای مان بد رقم نمی خورد شاید جزو تیم های صعودکننده به دور بعدی لیگ هم بودیم.

کاپیتان با تجربه تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: انتظارات از ملی حفاری با توجه به سابقه ای که در فوتسال کشور دارد و همیشه برند بوده، بالا است اما جوانگرایی از جمله دلایلی بود که نتوانیم آن طور که باید و شاید در دو فصل اخیر نتیجه بگیریم. حفاری در این سال ها چرخه بازیکن سازی خوبی داشته است و توانسته بازیکنانی را به فوتسال ایران معرفی کند. تیم ملی حفاری در لیگ برتر همیشه با آن تیم هایی که هزینه های بسیاری داشته اند، در نتیجه گیری برابری داشته است. مسئولان همیشه به دنبال این بوده اند که در حد توان مالی شان، به تیم کمک کنند و ضمن کمک به فوتسال خوزستان و بومی گرایی، نفراتی را هم برای سال های آینده باشگاه آماده کنند. البته اگر ملی حفاری قصد قهرمانی داشته باشد باید به اندازه تیم های اول و دوم لیگ هزینه کند.

وی عنوان کرد: حدود ۱۲ سال است که در تیم فوتسال ملی حفاری، توپ می زنم و به نظرم عملکرد ملی حفاری باتوجه به بودجه در نظر گرفته شده و هدف باشگاه که جوانگرایی و پوست اندازی بود، قابل قبول است. ملی حفاری در واقع در حال رواج فوتسال در خوزستان است و بازیکنان مستعد خوزستانی راه پیشرفت در این رشته را به روی خود باز می بینند.

نمازی درباره عملکرد خودش نیز گفت: در تمام این سال ها روند خیلی خوبی داشته ام ولی وقتی سن بالا می رود، بازیکن باید بیشتر توان بگذارد و تلاش کند تا بدنش جوابگو باشد. همیشه در خدمت این تیم بوده ام و تا هر زمان به من نیاز داشته باشند در خدمت ملی حفاری هستم.

وی در پایان نیز عنوان کرد: در تمام این سال ها افراد زیادی به من کمک کرده اند تا با آسودگی خاطر پا به زمین مسابقه بگذارم؛ من کارمند شرکت نفت هستم و حدود ۱۵ سال است که در این شرکت فعالیت دارم. در این مدت که برای ملی حفاری توپ زده ام، خیلی ها فکر می کردند که من راحت می آیم، تمرین می کنم و می روم، در حالی که من هم دغدغه های خودم را دارم اما عده ای در این شرکت بودند که کمک بسیاری داشتند که با خیالی راحت و با دغدغه کمتر به فوتسال خوزستان کمک کنم. غلامرضا نوری مومنی، حمید حزبیی،  اسماعیل کشاورزی، فریدون اَرافر، سیدحبیب پورفرجی، جعفر قاطع نژاد و حسین سلمان پور، از جمله افرادی بوده اند که کمک بزرگی به من داشتند که صمیمانه از آن ها که در این مسیر شانه به شانه من کمک و همراهی کردند، قدردانی می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.