کد خبر : 196961
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 19:29
-

پیام مدیرعامل مس سونگون در پی صعود تراکتور/ پسر تبریز نتیجه تاریخی آذربایجان را رقم زد

پیام مدیرعامل مس سونگون در پی صعود تراکتور/ پسر تبریز نتیجه تاریخی آذربایجان را رقم زد

محمدرضا کافی با انتشار پیامی صعود تراکتور با رسول خطیبی به جمع هشت تیم برتر غرب آسیا را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال صعود تیم فوتبال تراکتور به جمع هشت تیم برتر غرب آسیا، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان که افتخارات ارزشمندی در قاره کهن برای آذربایجان در عرصه فوتسال بدست آورده، در پیامی این صعود را به تراکتور و خطیبی تبریک گفت. در پیام جالب محمدرضا کافی آمده است:
((سخت‌کوشی هیچ‌وقت بدون پاداش نمی‌ماند، شاید دیر اما حتماً میوه شیرین آن را می‌چشید. این چیزی است که تراکتور به خوبی آن را معنی کرد.
درست وقتی تمرکز بیشتر رسانه‌ها روی استقلال و پرسپولیس بود و گمان می‌کردند تراکتور بخت زیادی ندارد آن‌ها تنها تیم بدون شکست مسابقات باقی ماندند و به مرحله حذفی صعود کردند. یک نتیجه تاریخی با رسول خطیبی که خودش پسر تبریز است و در نیم‌فصل لیگ‌برتر به خانه برگشت تا برای سرزمین پدری یک ماموریت ناتمام را به سرانجام برساند.
برای درک ارزشمندی این صعود کافی است به تیم‌های حذف شده نگاه کنیم. از الدوحیل و السد تا الریان و الاهلی عربستان. از ژاوی و صبری لاموشی تا لوران بلان و بغداد بونجاح و الونگا و سانتی کازارولا و تعداد زیادی از ستاره‌ها که حالا در خانه باید بازی‌های تراکتور را ببینند.))

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.