کد خبر : 196955
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 15:04
-

کریمی : آماده بودم ولی از نظر مالی به توافق نرسیدیم

کریمی : آماده بودم ولی از نظر مالی به توافق نرسیدیم

فرشته کریمی دلایل خود را در خصوص عدم توافق با سایپا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی درباره عدم توافق با سایپا برای مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان اظهارداشت: من با خانم یاری صحبت کردم و به او گفتم بدون آمادگی قرارداد امضا نمی‌کنم چرا که دوست دارم هر جایی بازی می‌کنم با توانایی ۱۰۰ درصد باشد.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان ادامه داد: از لحاظ آمادگی مشکلی نداشتم و می‌توانستم اسفندماه قرارداد امضا کنم اما به خاطر مسئولیتی که به عنوان یک بازیکن دارم تلاش می‌کنم با آمادگی صددرصد در مسابقات حضور پیدا کنم. من در این یک ماه اخیر زیر نظر آفتابی کار درمان را انجام دادم، حتی او خانم یاری در ارتباط بود و گفت آسیب‌دیدگی من حل شده و مشکلی وجود ندارد‌.

کریمی درباره حضورش در تمرینات سایپا، گفت: من من به خانم یاری گفتم با توجه به اینکه با باشگاه صحبت نکرده‌ام حرفه‌ای نیست سر تمرینات حاضر شوم اما به خاطر دوستانم سر تمرین رفتم و هر روز بهتر از روز قبل شدم.

بانوی لژیونر فوتسال ایران درباره دلیل عدم توافق با سایپا، عنوان کرد: به مسئولان باشگاه سایپا گفتم بالاترین مبلغی را که بسته‌اند یک سوم آن را می‌خواهم که قبول کردند اما برای من شرطی گذاشتند که این شرکت را قبول نکردم. با وجود اینکه سایپا سال گذشته پول عملم را نداد همه این موضوعات را بخشیدم اما در نهایت از نظر مالی به توافق نرسیدیم.

کریمی درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشته، یادآور شد: پیشنهاد داشتم اما چون با سایپا صحبت کرده بودم با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره نشدم. من همیشه با قلبم تصمیم می‌گیرم. حالا هم یک ماه به پایان فصل مانده، خودم تمرین می‌کنم تا برای فصل بعد آماده شوم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.