کد خبر : 196797
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 8:54
-

بارانی: فوتسال زنان نیاز به نگاه حرفه‌ای دارد/برگزار شدن لیگ برتر بهتر از نشدن آن است

بارانی: فوتسال زنان نیاز به نگاه حرفه‌ای دارد/برگزار شدن لیگ برتر بهتر از نشدن آن است

سرمربی تیم فوتسال زنان شرکت ملی حفاری اهواز گفت: تا زمانی که به ورزش زنان نگاه حرفه‌ای نداشته باشیم و حامیان مالی جذب نشوند، کیفیت لیگ پایین خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی اظهار داشت: امسال به دلیل کرونا شرایط جدیدی را تجربه کردیم. در واقع برگزار شدن مسابقات لیگ برتر بهتر از نشدن آن است. شاید کیفیت مسابقات پایین آمده بود اما آن شور، نشاط و هیجان در لیگ برتر وجود داشت.

وی در خصوص دیدار برابر سایپا گفت: پیش از بازی برابر این تیم سه بازیکن کرونا گرفتند و تا روز بازی تمرینی نداشتند و تست آنان در همان زمان بازی منفی شد و برای مسابقه آمدند. این امر سبب شد تا به تیم ما آسیب برسد و نتیجه را به سایپا واگذار کنیم.

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز عنوان کرد: تفاضل گل بین تیم‌های قوی و ضعیف در نیمه فصل اول بسیار مشهود بود اما اگر به نیم فصل دوم نگاه کنید شرایط مقداری فرق کرده است. هر تیم شکل خاص خود را دارد و در نیم فصل دوم شناخت بهتری نسبت به هم پیدا کردند و تیم‌های ضعیف‌تر بازیکن جذب می‌کنند و وضعیت آنان به تدریج بهتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که از دسته یک به لیگ برتر آمدند در واقع نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشتند اما به نتایج تیم‌های مردان در نیم فصل دوم نگاه کنید که تغییرات زیادی داشته و این امر نشان دهنده انگیزه تیم‌ها و کسب تجربه آنان است و می‌توانند در لیگ برتر بمانند و به مدعیان قهرمانی تبدیل شوند.

بارانی یادآور شد: تا زمانی که به بخش زنان نگاه حرفه‌ای نکنیم و حامیان مالی به این بخش جذب نشوند، کیفیت لیگ پایین می‌آید. به هر حال اوضاع نسبت به سال‌های گذشته چندان فرقی نکرده است. متاسفانه اخبار ورزش زنان خیلی کمرنگ است و این امر هم بر دیده نشدن فوتسال زنان دامن می‌زند.

وی با اشاره به اینکه هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، گفت: نمی‌دانیم در مرحله پلی‌آف با کدام تیم‌ها روبرو می‌شویم. باید بجنگیم و چیزی قابل پیش بینی نیست و نمی‌توانیم بگوییم که به قهرمانی می‌رسیم یا خیر. در نهایت همه تلاش خود را خواهیم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.