کد خبر : 196977
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 19:25
-

همه اما واگرها برای قهرمانی لیگ فوتسال

همه اما واگرها برای قهرمانی لیگ فوتسال

بازی های این هفته لیگ برتر فوتسال شاید تکلیف قهرمان را مشخص کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تنها دو هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برای تعیین تیم قهرمان باقی مانده و در این دو بازی تیمی که کمترین ضریب اشتباه را داشته و از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی داشته باشد شانس قهرمانی خود را بالا خواهد برد. روی کاغذ سن ایچ بیشترین شانس را دارد و پس از آن مس سونگون و گیتی پسند اصفهان باید منتظر اما اگر ها باشند.

 در حالی که گیتی پسندی ها این فرصت را داشتند تا با تساوی در بازی تبریز بین مس سونگون و سن ایچ، با غلبه بر فرش آرای مشهد به صدر جدول صعود کنند ناباورانه در خانه خود شکست خوردند تا کارشان به اما اگر کشیده شود. 

حالا در هفته نهم مرحله دوم اگر سن ایچ ساوه موفق به شکست گیتی‌پسند شود تیم اصفهانی را از گردونه قهرمانی خارج خواهد کرد و بخت خود برای قهرمانی را به بیش از ۹۰ درصد خواهد رساند.

البته که در همین هفته اگر مس مقابل مقاومت البرز امتیاز از دست بدهد با این نتیجه، سن ایچ قهرمان لیگ برتر خواهد شد. امتیاز از دست دادن مس در شرایطی برای گیتی‌پسند ارزشمند خواهد بود که شاگردان وحید شمسایی سن ایچ را شکست دهند. آن وقت تیم اصفهانی با یک پیروزی در هفته پایانی می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما کسب نتیجه تساوی در بازی گیتی‌پسند با سن ایچ بیش از همه به سود مس سونگون خواهد بود که حتی با تساوی در این بازی هم شانس قهرمانی خود را نگه خواهد داشت اما با پیروزی مقابل مقاومت راه کامل برای قهرمانی و رسیدن به چهارمین قهرمانی هموار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.