کد خبر : 196991
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 13:37
-

بهادری در گفتگو با Fut5al :

گیتی‌پسند برای زنده ماندن شانس قهرمانی باید سن‌ایچ را ببرد/ نبود بازیکن چپ پا مقابل فرش‌آرا به تیم ضربه زد/ جراحیACLپایم عالی بود

گیتی‌پسند برای زنده ماندن شانس قهرمانی باید سن‌ایچ را ببرد/ نبود بازیکن چپ پا مقابل فرش‌آرا به تیم ضربه زد/ جراحیACLپایم عالی بود

بازیکن مصدوم گیتی‌پسند گفت: تیم ما در روزی که فرش‌آرا واقعا خوب بود بازی را واگذار کرد و برای زنده ماندن شانس قهرمانی خود باید هر طور شده سن‌ایچ را ببرد.

قدرت بهادری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص آخرین وضعیت خود پس از عمل جراحی رباط صلیبی گفت: شکر خدا عمل خوبی انجام شد و امروز هم هفدهمین جلسه‌ای است که فیزیوتراپی می‌کنم. در این بیست روز روند رو به رشدی طی کرده‌ام و اکنون زانویم بیشتر از ۹۰درجه خم و راست می‌شود البته که باید ۳۰جلسه فیزیوتراپی بروم و احتمالا پس از تایید دکتر شروع به وزنه زدن می‌کنم.

او افزود: دکتر هم با نشان دادن فیلم عمل از این جراحی کاملا راضی بود و می‌گفت شاید یکی از بهترین عمل‌هایی بوده که انجام داده است ولیکن تاکید دارد که عجله کردن برای شروع کار می‌تواند خطرناک باشد. من هم صبر و تحملم را بالا آورده‌ام و آهسته آهسته به پایم می‌رسم.

بازیکن گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به شکست هفته گذشته تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد، اظهار کرد: بازی را دیدم. تیمی مثل فرش‌آرا جزو یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده که همواره تلاشش را کرده است اما چون در مرحله نهایی نتیجه لازم را نگرفته بود بدون استرس مقابل گیتی‌پسند بازی کردند و دیدید که فرش‌آرا بهتر از گیتی‌پسند بازی کرد.

او افزود: اما در سوی دیگر سه تیم گیتی‌پسند، مس سونگون و سن‌ایچ در اوج حساسسیت بازی کردند و مس هم امتیاز از دست داد اما گیتی پسند اگر می‌توانست با این وجود فرش را ببرد، سرنوشت قهرمانی دست خودش بود اما اکنون تکلیف جام به اما و اگر افتاده و تنها امیدی است که هست انشاالله بازی با سن‌ایچ را ببریم و نتایج دیگر هم به نفع ما رقم بخورد.

قدرت بهادری به نبود بازیکن چپ پا در ترکیب تیمش در بازی با فرش‌آرا اشاره کرد و گفت: نه اینکه من نباشم اما واقعا دست وحید شمسایی از داشتن چپ پا خالی بود و تنها مسعود یوسف از امیدهای ما در این پست دقایقی بازی کرد. به همین خاطر نیز بازیکنان راست پا در این پست بازی کردند که فشار زیادی روی تیم وارد کرد. در عین حال حق هر کس باشد قهرمان می‌شود و امیدوارم هر تیمی بیشتر زحمت کشیده باشد جام را ببرد.

این بازیکن مشهدی از رسیدگی های باشگاه گیتی پسند در دوران مصدومیتش تقدیر و تمجید کرد و متذکر شد: واقعا باشگاه گیتی‌پسند همه جوره از لحاظ مالی و روحی پشت من بوده و هر چه خواسته‌ام را فراهم کردند. من باید از عراقی‌زاده و جنتی و هیات‌مدیره گیتی‌پسند تشکر کنم ضمن اینکه از پایگاه خبری فوتسال ایران به عنوان رسانه‌ای که جویای حالم بوده و شرایطم را اطلاع‌رسانی کرده، صمیمانه سپاسگزارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحید چهارشنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۱۴

برای آقای بهادری بازیکن خوب فوتسال کشور آرزوی سلامتی داریم.
از مسئولان گیتی پسند هم بخاطر اهمیت دادن به سلامتی بازیکنان تشکر می کنیم.
برای گیتی پسند فرقی ندارد که بازیکن مصدوم اصفهانی باشد یا غیراصفهانی.
ولی امیدواریم هیچ وقت بازیکن اصفهانی گیتی پسند مصدوم نشود