کد خبر : 197068
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 15:47
-

شمس: از روز اول قرار بود از اعضای هیات رییسه، رییس کمیته شوند/برخورد خوبی با پرهیزکار نشد

شمس: از روز اول قرار بود از اعضای هیات رییسه، رییس کمیته شوند/برخورد خوبی با پرهیزکار نشد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: از روز اول قرار بود که هر یک از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مسئولیت کمیته‌ای را هم برعهده داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس ، در مورد انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال و کنار گذاشته شدن داود پرهیزگار از این سمت اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم. حرفی نمی‌‌زنم چون گوش شنوایی وجود ندارد. من و تمام پیشکسوتان فوتسال همیشه فریاد زدیم که چرا از یک پیشکسوت در کمیته فوتسال استفاده نمی‌‌شود و یا حتی چرا با پیشکسوتان مشورتی نمی‌‌شود، هیچ کسی توجهای نکرد. البته بحث من آمدن یا نیامدن سراجی نیست و فعلا زود است که بخواهیم وی را قضاوت کنیم. من از روز اول میدانستم که قرار است هر یک از اعضای هیات ریسه فدراسیون فوتبال مسئولیت کمیته‌ای را هم برعهده داشته باشند.

وی تصریح کرد: این حق فدراسیون فوتبال است که هر کسی را که دوست دارد بیاورد. موضوع من اولا احترام به پیشکسوتان است و دوم اینکه آنها باید ابتدا با پرهیزکار ریس کمیته فوتسال صحبت می‌کردند و به او می گفتند که قصد داریم فرد دیگری را جایگزین شما کنیم و از وی بابت زحماتش تقدیر و تشکر می‌‌کردند نه اینکه از طریق تلویزیون و رسانه‌ها متوجه شود که برکنارش کردند. این حرکت درستی نیست و ناپسند است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: پرهیزکار کارمند فدراسیون بوده و تا آنجا که اطلاع دارم ریالی از فدراسیون بابت کمیته فوتسال دریافت نکرده و ۲ سال هم رایگان در خدمت فوتسال و تیم ملی بوده است .حال فدراسیون به جای تشکر و قدردانی او را بدون اطلاع برکنار می‌‌کند. این حرکت خوبی نبود و تا به امروز در هیچ جای دنیا چنین حرکتی را ندیدم. البته حرکت فدراسیون من را یاد متکی وزیر امور خارجه احمدی نژاد انداخت که وی در کشور دیگری در حال مذاکره کردن بوده که متوجه می‌‌شود برکنارش کردند. من نمی‌‌گویم چرا پرهیزکار را عوض کردند این حق قانونی فدراسیون است اما ای کاش یاد بگیریم به دیگران احترام بگذاریم.

شمس با اشاره به اینکه ۴ ماه زمان داریم تا بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی برگزار شود، تاکید مرد: باز هم تکرار می‌کنم این حق فدراسیون فوتبال است که هر کسی را که دوست دارد بیاورد اما در این شرایط ای کاش فدراسیون صبر می کرد تا بعد از جام جهانی.

وی افزود: پرهیزکار در این مدت توانسته بود ارتباطات خارجی خوبی پیدا کند و در این شرایط می‌توانست به تیم ملی و فوتسال کمک کند. البته خدا را شکر وی راه را برای رییس بعدی کمیته فوتسال هموار کرده و اتفاقا آخرین آن هم بازی دوستانه با تیم ملی ونزوئلا در ایران با خرج خوده این کشور است.

شمس همچنین در این خصوص که ظاهرا عده‌‌ای از فوتسالی‌‌ها به دنبال این بودند که فرد مورد نظر خودشان را در کمیته فوتسال قرار دهند، گفت: متاسفانه من هم شنیدهام اما عزیزی خادم زیر بار این موضوع نرفت. تا وقتی که ما فوتسالی‌ها هوای یکدیگر را نداشته باشیم همین است. در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال خود فوتسالیها به یکدیگر رای ندادند بعدش ما از فدراسیون چه توقعی داریم؟ تا این اختلافات وجود دارد فوتسال هم راهی در فدراسیون ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.