کد خبر : 197087
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 10:41
-

دو تیم تاثیرگذار در قهرمانی لیگ برتر فوتسال

دو تیم تاثیرگذار در قهرمانی لیگ برتر فوتسال

تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و فرش آرای مشهد قهرمان لیگ برتر فوتسال را مشخص می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تنها دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و تعیین قهرمان این مسابقات باقی مانده است.

البته این احتمال وجود دارد که پس از بازی‌های هفته نهم مرحله دوم که پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود قهرمانی سن ایچ قطعی شود و این تیم با شکست مس سونگون مقابل مقاومت و غلبه بر گیتی پسند جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما در غیر این‌صورت تکلیف قهرمان به هفته آخر خواهد کشید.

در این میان دو تیم فرش آرای مشهد و مقاومت البرز نقش مهمی در تعیین قهرمان دارند. فرش آرا که هفته قبل شگفتی‌ساز شد و گیتی‌پسند را در اصفهان شکست داد در هفته پایانی نیز باید به مصاف سن ایچ ساوه برود. این تیم با شکست دادن گیتی پسند نشان داد که بازی‌ها برایش تشریفاتی نیست و به نظر می‌رسد در هفته آخر هم مقابل سن ایچ با قدرت ظاهر شود.

در سمت دیگر مقاومت البرز قرار دارد که دو بازی دشوار با مس سونگون و گیتی پسند اصفهان خواهد داشت. این تیم این هفته میزبان مس سونگون است. مقاومتی‌ها در بازی رفت در دیداری جنجالی به مس در تبریز باختند و حالا در بازی برگشت انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این بازی دارند. اگر آن‌ها موفق به کسب امتیاز از مس شوند چه بسا معادلات بالای جدول را به هم بریزند. این تیم در هفته پایانی هم میهمان گیتی پسند خواهد بود در حالی که در مرحله قبل این تیم را در اصفهان شکست داده بود و چه بسا در بازی پایانی نیز سد راه قهرمانی شاگردان وحید شمسایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.