کد خبر : 197186
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 22:17
-

گلزاده در گفتگو با Fut5al :

مقداد ضعیف نبود این ۱۱گل ماحصل انگیزه ما بود/ برای صعود نیاز به شکست ساوه داریم/ اسپانسر ما را شرمنده نکرد

مقداد ضعیف نبود این ۱۱گل ماحصل انگیزه ما بود/ برای صعود نیاز به شکست ساوه داریم/ اسپانسر ما را شرمنده نکرد

سرمربی تیم تابلو نصر فردیس البرز گفت: اگر ۱۱گل مقابل مقداد مشهد زدیم به خاطر ضعیف بودن آنها نبود، بلکه سوای از مباحث فنی، تفاوت فقط انگیزه‌ای بود که ما داشتیم و حریف ما نداشت.

محمد گلزاده پس از پیروزی ۱۱گله مقابل مقداد مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار متفاوتی را برابر مقداد به اجرا گذاشتیم، خیلی زود به گل‌های اول و دوم خود رسیدیم و در شرایطی که حریف ما انگیزه بالای ما را نداشت توانستیم گل‌هایمان را بیشتر و بیشتر کنیم.

او ادامه داد: مقداد تیمی است که در مقابل پاس صدرنشین، میلیمتری بازی را واگذار کرد و ۱۱گل ما در این بازی دلیل ضعیف بودن این تیم خوب مشهدی نبود. صد البته که بچه‌های ما کاملا در اختیار بودند و توانستند بازی خوب خود را به انجام برسانند.

سرمربی نصر فردیس البرز با بیان اینکه در دو بازی آینده تنها به صعود فکر می‌کند، گفت: قطعا جدال بالای جدول گروه ما بسیار سخت و نفس‌گیر شده است اما تابلو نصر فردیس البرز عزم خود را برای صعود جزم کرده و با اینکه بازیکن شاخص و اسمی نداریم، تیمی داریم که خودش یک ستاره است.

گلزاده به بازی حساس این هفته تیمش با شهرداری ساوه اشاره کرد و گفت: دو تیم بالای سر ما این هفته با هم بازی دارند و ما باید هر طور شده سه امتیاز این بازی خانگی خود را جمع کنیم. ما حتی شانس صعود به عنوان تیم اول گروه را داریم و انشاالله با همین همدلی و غیرت تیمی به هدفمان که صعود از گروه بوده خواهیم رسید.

سرمربی تابلو نصر فردیس البرز تاکید کرد: شرایط مالی تیم نیز مساعد است و با لطف اسپانسر تیم درصد بازیکنان تیم مطابق قراردادها پرداخت شده و تنها برخی پاداش‌ها باقیمانده است که با نگاه ویژه مهندس محمدی اسپانسر تیم‌مان حتما انجام خواهد شد. ایشان ما را تاکنون شرمنده بازیکنان نکرده و انشاالله ما هم با صعود به لیگ‌برتر بتوانیم پاسخ این توجه را بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.