کد خبر : 197270
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 18:17
-

بارانی: کمیته داوران برای ادامه فصل فکری کند/حفاری آن طور که باید تقویت نشد

بارانی: کمیته داوران برای ادامه فصل فکری کند/حفاری آن طور که باید تقویت نشد

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران از داوران بازی دیشب تیمش مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی گفت: خیلی از بازیکنان فصل قبل خود را برای این فصل از دست دادیم و تیم حفاری آن طور که باید تقویت نشد، با این حال دیشب در بازی مقابل تیم هیئت خراسان رضوی بازیکنانم همه توان خود را بکار بستند و جنگیدند، اما نتوانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: نمی‌خواهم بهانه تراشی کنم، اما شاید در تاریخ باشگاه حفاری این تیم یکی از متوسط‌ترین تیم‌ها باشد که در لیگ شرکت کرده و با چالش‌های مختلفی درگیر است که امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به بحث داوری بازی مقابل هیئت خراسان رضوی، گفت: داوری که ۲ تا سه سال در لیگ نبوده است و برای مسابقه حساس نیمه نهایی انتخاب شده، ذهنش درگیر مسائل مختلفی است و اتفاقات بازی را نمی‌بیند و تصمیمات اشتباه می‌گیرد که منجر به تغییر نتیجه می‌شود. امیدوارم کمیته داوران برای داوران در ادامه فصل فکری کند تا اتفاقات خوبی در بازی‌ها رخ دهد.

وی افزود: روز بد ما بود و بد هم بازی کردیم، اما متاسفانه داوران مسابقه دیشب در حد این بازی نبودند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما من به علت همین اشتباهات و اعتراض شدید از بازی اخراج شدم، چون حق تیمم این نبود.

بارانی با امیدواری به مسابقات آینده حفاری، گفت: بازی‌های سختی پیش رو داریم، امیدوارم در هفته‌های آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد، بازیکنانم به خودشان بیایند و اشتباهات فردی کمتری داشته باشند تا در حد نام حفاری بازی کنند.

وی در خصوص تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، گفت: خراسانی‌ها تیم خوبی دارند و عملکردشان در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد فوق العاده است. آن‌ها خوب تمرین کرده اند و پیروزی شان را تبریک می‌گویم. این تیم خیلی خوب و منظم در مسابقه دیشب ظاهر شد و توانست در همان نیمه اول سه بر صفر پیش بیافتد که نشان از بازیکنان با کیفیت و تیم قدرتمند آن‌ها است.

وی افزود: با وجود کیفیت تیم حریف، ما هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه خراسانی‌ها خلق کردیم، اما نتوانستیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم و در مقابل آن‌ها از اشتباهات فردی ما به خوبی استفاده کردند.

تیم فوتسال شرکت ملی حفاری ایران در هفته دوم دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان با نتیجه پنج بر ۲ در اهواز مغلوب تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.