کد خبر : 197249
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 13:13
-

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت: نفت آبادان شخصیت قهرمانی دارد/ هم‌قسم شده بودیم سایپا را ببریم

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت: نفت آبادان شخصیت قهرمانی دارد/ هم‌قسم شده بودیم سایپا را ببریم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان بیان این‌که تیمم شخصیت قهرمانی دارد، گفت: می‌خواهیم تا رسیدن به هدف‌، روند خوب‌مان را با کمترین اشتباه پیش ببریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نرگس علوانی درباره پیروزی تیمش در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل سایپا، اظهار کرد: واقعا به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم زیرا در بازی اول مقابل حفاری در حالی که از حریف پیش بودیم روی دو اتفاق، دو گل دریافت کردیم و بازی به تساوی کشیده شد و باید آن نتیجه را جبران می‌کردیم. خدا را شکر در بازی با سایپا، نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و همین باعث شد گل اول را وارد دروازه حریف کنیم. ضمن این‌که باز هم در این نیمه خلق موقعیت داشتیم که متاسفانه توپ‌های‌مان وارد دروازه سایپا نشدند.

وی ادامه داد: با صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم، بازیکنانم مجددا نیمه دوم را خوب شروع کردند اما باز هم به دلیل یک اشتباه فردی، گل تساوی را دریافت کردیم اما بازیکنانم با تمرکز و انگیزه بالایی که داشتند، توانستند گل‌های دوم و سوم را وارد دروازه حریف کنند و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدیم. ما در این بازی هم‌قسم شده بودیم که سه امتیاز مسابقه را از آن خودمان کنیم زیرا با توجه به هدفی که داریم، نباید هیچ بازی را دست‌کم بگیریم و باید از تمام مسابقات‌مان با امتیاز خارج شویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به سه امتیاز بازی برسم و از تمام بازیکنانم که جانانه جنگیدند و خیلی خوب تلاش کردند و کمتر اشتباه داشتند، قدردانی می‌کنم. خوشحالم که اکنون تیمم در صدر جدول قرار دارد. تمام هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است و می‌خواهیم تا رسیدن به هدف‌، همین روند خوب را با کمترین اشتباه پیش ببریم.

وی با بیان این‌که تیم پالایش پخش آبادان شخصیت قهرمانی دارد، افزود: تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این مهم انجام می‌دهیم و البته معتقدیم تقدیر در اختیار خدا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.