کد خبر : 197288
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 11:07
-

کشاورز: فوتسال پاک برنده شد/ هر که بامش بیش برفش بیشتر

کشاورز: فوتسال پاک برنده شد/ هر که بامش بیش برفش بیشتر

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: بابت اتفاقاتی که مسی ها در پایان بازی رقم زدند متاسفم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون ورزقان گفت: شاکله اصلی تیم ما را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهد اما در همین بازی با مس در اواسط نیمه اول مرتضی عزتی که از بازیکنان تاثیرگذار ما است را از دست دادیم و کار به جایی رسید که در اواخر بازی از جوان‌های ۱۸- ۱۹ ساله استفاده کردیم. حتی یک بازیکن ما اولین بارش بود که به میدان می‌رفت.

 وی افزود: بازی فوق العاده پر فشار بود و تصور می‌کنم با وجود درخشش دروازه‌بان ما، کیفیت دروازه‌بان ملی‌پوش مس باعث شد تا گل‌های زیادی نخورند و نتیجه بازی را تجربه بازیکنان و کیفیت بازی در سطح بالای حریف مشخص کرد.

 وی با بیان اینکه وقتی در تبریز با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خوردیم گفتم این باخت فنی نیست، اظهار داشت : خیلی خوشحالم که در بازی برگشت کیفیت واقعی مان را نشان دادیم و با تمام توان بازی کردیم. فکر می‌کنم در این بازی فوتسال پاک برنده شد.

 کشاورز با اشاره به وضعیت مدعیان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: شرایط مس برای قهرمانی مساعدتر است و این تیم را نزدیکتر به قهرمانی می‌بینم اما گیتی‌پسند هم جایگاه و لیاقت قهرمانی را با وحید شمسایی دارد. 

این مربی در مورد بازی هفته پایانی‌اش مقابل گیتی‌پسند اصفهان اذعان داشت: مثل همین هفته و هفته قبل مقابل گیتی‌پسند هم بازی محکمی را ارائه خواهیم داد. ما در لیگ امسال مقابل گیتی‌پسند سه بار به میدان رفتیم که یک برد، یک مساوی و یک باخت رقم خورده است و در این بازی هم به دنبال اهداف خودمان هستیم.

 کشاورز با اشاره به اتفاقات پایان بازی تیمش با مس گفت: متاسفانه در آخر بازی اتفاقاتی رخ داد که باعث تعجب من است. ما همیشه در کرج اصول و اخلاق را به طور کامل رعایت می‌کنیم اما نمی دانم چه اتفاقاتی در زمان شادی گلی مسی ها افتاد که یکی از بازیکنان این تیم رفتارهای زشت و زننده انجام داد که حتی این رفتار با من هم صورت گرفت. از مجموعه مس و مدیریت آقای کافی این انتظار را نداشتم. می گویند هرکه بامش بیش برفش بیشتر. از مس نیز انتظارات بالا است و به نظرم نباید اسیر این اتفاقات پیرامونی شود. هرچه باشد بابت این اتفاقات متاسفم. یکی از بازیکنان این تیم سعی داشت تا بازی را به جنجال بکشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.