کد خبر : 197354
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 12:37
-

توسل:تهدید شدیم، ناداوری دیدیم و به کارهای نکرده اقرار کردیم

توسل:تهدید شدیم، ناداوری دیدیم و به کارهای نکرده اقرار کردیم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با اشاره به اتفاقات بازی تیمش در مقابل اهورا بهبهان، گفت: در دوراهی تشکر و شکایت مانده ام؛ تشکر کنم از بهبهانی ها که اجازه دادند زنده از شهرشان خارج شویم یا شکایت کنم که این شرایط را ایجاد کردند و در نهایت با اقرار و امضاءِ کارهای نکرده توانستیم از بهبهان خارج شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود توسل درباره بازی تیمش در مقابل اهورا بهبهان در چارچوب رقابت های دور برگشت پلی آف تیم های سقوط کننده لیگ برتر، که منجر به حاشیه های زیادی شد، اظهارکرد: در هفته منتهی به بازی برگشت در مقابل اهورا بهبهان تهدیداتی در پیج باشگاه و خصوصی من درج شد که آن را حرکات احساسی و بچگانه تلقی کردیم، اما زمانی که به بهبهان رسیدیم، متوجه شدیم که آن‌ها آماده عمل کردن به هر چیزی که گفته‌اند، هستند.

وی افزود: در جلسه هماهنگی گفته شد اجازه پخش زنده از اینستاگرام پیج باشگاه توسط شورای تامین بهبهان صادر نشده است و فرمانداری هم اجازه نمی دهد، این مسئله برای ما جای سوال داشت که پخش زنده چه مشکلی می تواند، داشته باشد؟ مخاطبان ما در اصفهان، خواهان تماشای بازی بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته، مشخص شد این مسئله بهانه بوده و با ورود آرش جابری – مسئول سازمان لیگ فوتسال، این مشکل رفع شد.

وی افزود: در دو دقیقه پایانی بازی دوربین تمام افراد همراه تیم ما که مسئول گرفتن تصویر برای مباحث فنی بودند و همچنین پخش زنده را انجام می دادند، گرفته شده و پخش زنده را قطع کردند و تمام تصاویر را هم پاک کردند و ما هیچ تصویری از بازی نیمه دوم نداریم، پس ما عملا از نیمه دوم و حواشی هیچ سندی نداریم و مشخص شد دلیل موضوعی که نمی خواستند بازی پخش شود و یا از بازی فیلمبرداری شود، چیست.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان، تصریح کرد: در جریان بازی داور یک پنالتی به سود اهورا اعلام کرد که مشکوک بود و یک برخورد بسیار ساده و جزئی بود و می توان گفت، داور یک پنالتی به اهورا هدیه کرد. محترمانه و بدون هیچ برخوردی به داور اعلام کردم در صورت امکان از داور دیگر نیز مشورت بگیرد و به سمت نیمکت رفتم، چرا که احساس کردم اعتراضی که داشتم نتیجه ای نداشت و بازیکنان نیز آماده زدن ضربه پنالتی بودند که یکباره مشاهده کردم داور با نشان دادن کارت قرمز مستقیما من را از بازی اخراج کرد و زمانی که دلیل آن را پرسیدیم، اعلام کرد که طبق قوانین اگر نیمکتی یا بازیکنان تیمی به داور اعتراض داشتند، داور این اختیار را دارد که سرمربی را به عنوان نفر اول تیم اخراج کند.

توسل ادامه داد: نیمه دوم تفکرات خود را به خوبی در زمین پیاده کردیم و بازیکنان هم بسیار خوب بازی کردند، در طول ۴۰ دقیقه بازیکنان فحاشی‌هایی را که از طرف بالکن معروف سالن بهبهان می شد، تحمل کردند، از این مکان الفاظ رکیک و زشتی به بازیکنان تیم ما و حتی داوران گفته شد که این مسئله موجب برهم خوردن تمرکز بازیکنان شد؛ با این شرایط ما ۲ بر یک  از حریف پیش بودیم و فشارهای روانی از سوی این تیم روی تیم ما و داوری بیشتر شد تا جایی که یکی از مربیان تیم بهبهان با داور درگیری فیزیکی پیدا کرد و حرکات زشتی از خود نشان داد و با داور برخورد بدی داشت و بر عکس قانون اعمال شده در مورد تیم ما، این مربی اخراج و به سکو منتقل شد و از بالا فحاشی و تهدیدات مکرر جانی و زشتی را نسبت به داور انجام داد.

وی با اشاره به اینکه هیچ صحبتی در خصوص دو گلی که در نیمه دوم تیمش دریافت کرده ندارد، اضافه کرد: طبیعی است تیم تحت فشار روانی تمرکز خود را از دست داده و گل دریافت کند. در پنجاه ثانیه نتیجه ۲ بر یک تبدیل به ۳ بر۲ شد که در ۱۰ ثانیه پایانی بازی و در اثر فشار فنی بازیکنان ما و تمام شدن محدودیت خطایی تیم اهورا، یک خطا به سود ما گرفته شد و داور اعلام پنالتی دوم کرد و زمانی که همه منتظر زدن پنالتی بودند، دوباره هجمه نیمکت اهورا بر روی داور ایجاد شد و به نزد داور رفتند و بعد از صحبتی که انجام شد، داور توپ را برداشته و در مسیر رفتن به رختکن، پایان بازی را اعلام کرد. واقعا سرعتی که داور در رفتن به سمت رختکن داشت را نمی توان واژه دیگری جز فرار برای آن به کار برد.

توسل اظهار کرد: این تصمیم همه را شوکه و بلاتکلیف کرد بازیکنان ما به سمت داور رفتند تا از وی دلیل این تصمیم را بپرسند که متاسفانه جوابی نگرفتند، در مسیر رفتن بازیکنان ما به سمت رختکن، نیروی انتظامی، مسعود فلاحی یکی از بازیکنان تیم را به جرم برخورد فیزیکی با مامور خود و حتی یکی از مسئولان پشتیبانی تیم را که فرد مسنی است مورد ضرب وشتم قرار داد؛ تمام بازیکنان ما از جمله فلاحی، حمید یوسفی و امید سیف توسط افرادی که تنها لباس نیروی انتظامی و بدون هیچ مشخصاتی داشتند و تنها یک نفرشان برچسب سروان بر روی لباسش بود، با باتوم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی افزود: بعد از ساعتی پرونده‌ای را برای بازیکنان ما درست کردند که بازیکنان تیم علاوه بر فحاشی مرتکب ضرب و شتم نیز شده اند و آماده دستگیری و بازداشت شدند. یعنی ماموران با دستبند می‌خواستند به رختکن ما وارد شوند و با خواهشی که از نماینده شهر بهبهان در مجلس شورای اسلامی داشتیم و ورود ایشان به این مسئله کمی اوضاع آرام تر شد.

وی ادامه داد: در نهایت خروج ما از سالن و بهبهان منوط به امضا تعهد کتبی شد که در آن عنوان شده بود که ما به فحاشی و ضرب و شتم اقرار و ابراز ندامت و پشیمانی می کنیم و متاسفانه به ما کاری که هیچ سند و مدرکی برای دفاع از خود نداریم، نسبت دادند. خودتان را جای من بگذارید، یک طرف دستبندهایی که آماده زدن به دستان بازیکنانم بود و طرف دیگر برگه ای که باید پای تهمت هایی که به تیم زده شده بود را امضا می کردم که در نهایت با اجبار همگی قبول کردیم برگه را امضا کنیم. بنده مسئول تک تک بازیکنان هستم و نمی‌توانم ساده از این مسئله بگذرم؛ حتی اگر می‌گفتند خود شما را بازداشت می کنیم بقیه آزاد باشند، قبول می‌کردم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان با اشاره به اشتباهات داوری گفت: از نظر داوری با جدیت باشگاه در حال پیگیری است و به کمیته داوران نامه زده ایم و پیگیر مسایل قانونی هستیم، چراکه زمان بازی از نظر ما تمام نشده بود که داور اعلام پنالتی می کند.

وی تاکید کرد: این حواشی و مسائل برنامه‌ریزی شده بود، چرا اسامی نیروی‌انتظامی مستقر در سالن روی لباسشان مشخص نبود؟ چرا پخش زنده اینستاگرامی بازی قطع شد؟ در طول بازی فحاشی و پرتاب بطری قطع نمی‌شد و هیچ کس به آن‌ها حرفی نزد، معنی و تعریف دیگری از میزبانی را یاد گرفتیم، فصل گذشته پنالتی برای اهورا در مقابل هاپیرشاهین شهر گرفته می‌شود که داوران اجازه زدن ضربه را می‌دهند و این فصل در این شرایط اجازه زدن ضربه را به ما نمی‌دهند. اگر خروجی قانون یکی است چرا در یک شهر دو مدل مختلف اجرای قانون داریم؟

توسل گفت: همانگونه که در مصاحبه بعد بازی اشاره کردم، فحاشی شنیدیم و در نهایت با اقرار و امضای کارهای نکرده، توانستیم از بهبهان خارج شویم، چرا که نمی خواستم حتی یک نفر از بازیکنان تیم، شب را در بازداشتگاه بگذراند.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، تاکید کرد: در دو راهی تشکر و شکایت مانده ام؛ تشکر کنم از بهبهانی ها که اجازه دادند زنده از شهرشان خارج شویم یا شکایت کنم که این شرایط را ایجاد کردند، من هیچ حرکت خارج از عرف بازیکنان دو تیم را تایید نمی‌کنم، اما می‌گویم باید عادلانه با این موضوع برخورد شود و با فرافکنی ها به دنبال برخی مسائل نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

کثیف ترین میزبان فوتسال اهورای بهبهان هستش
و کثیف ترین داورها برای بهبهان اعزام میشن
لعنت بهشون و عواملشون

ناشناس دوشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

دروغ نگو من خودم بعنوان یک اصفهانی دقیق کل بازی را دیدم فقط موقعی که نقطه دو اعلام شد صحنه قطع شد
اخراج شما کاملا درست بود وسط زمین چیکار داشتی مگه چاله میدونه
بعد آقای توسل با دو دست خودت چه بعنوان مدیر عامل چه سرمربی که هیچ اختیاری نداری یه سهمیه اصفهان و جونایی اصفهانی را نابود کردی

ناشناس سه شنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۴:۰۶

اهورای کثیف….
هم تیمشون هم عواملشون

گیتی پسندی سه شنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

لطفا به اهورا توهین نکنید ، تیمی با شرف تر و مردمی تر از اهورا تو لیگ نیست ، شما اگر اورزه داشتید تو بازی و زمین کاری می کردید