کد خبر : 197419
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 22:25
-

دیدار کادر فنی تیم ملی فوتسال با سراجی و عزیزی خادم/ اردوی شاگردان ناظم‌الشریعه از اوایل خرداد

دیدار کادر فنی تیم ملی فوتسال با سراجی و عزیزی خادم/ اردوی شاگردان ناظم‌الشریعه از اوایل خرداد

در پایان جلسه رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال با محمد ناظم‌الشریعه مقرر شد تیم ملی فوتسال اوایل خرداد به اردویی تدارکاتی بروند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این جلسه با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم و مهرداد سراجی به همراه محمد ناظم‌الشریعه سرمربی، ابوالفضل کریمیان مدیر تیم و بقیه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال امروز (سه‌شنبه) در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کادر فنی برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتسال را تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی به حاضرین در جلسه ارائه کرد. سپس مهرداد سراجی، سرپرست کمیته فوتسال ضمن تأیید برنامه‌ها اعلام کرد که هرگونه حمایت و همکاری را در این زمینه انجام خواهند داد تا این برنامه‌ها تحقق پیدا کند. 

عزیزی خادم در ادامه جلسه گفت که فدراسیون فوتبال حمایت‌های لازم را برای حضور قدرتمند تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی خواهد داشت. او همچنین از اعضای کادر فنی خواست با تمام توان و کمترین دغدغه ذهنی، بازیکنان را برای این مسابقات آماده کنند و با تمام قوا از جایگاه مقام سوم تیم ملی فوتسال دفاع کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتسال، اردوی این تیم از پنجم خردادماه در سالن فوتسال مرکزی ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.