کد خبر : 197450
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 19:04
-

پنجشنبه سرنوشت

جام پنجشنبه از آن کدام تیم می شود؟

جام پنجشنبه از آن کدام تیم می شود؟

فردا صاحب جام لیگ برتر فوتسال ایران مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پس از کش‌وقوس‌های فراوان با انجام بازی‌های متعدد رفت و برگشت، با قرار گرفتن ۶تیم در ۲گروه برای تعیین قهرمان ادامه یافت.

حالا با انجام ۹دیدار سرانجام به خط آخر رسیده و در هفته دهم جام قهرمانی به یکی از سه تیم مس‌سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه می‌رسد.

در هفته گذشته سن‌ایچ ساوه این شانس را داشت تا با کسب پیروزی برابر گیتی‌پسند به قهرمانی برسد، اما شکست آن‌ها ورق را برگرداند و آن روی سکه نمایان شد.

پنجشنبه ساعت ۱۶، مس‌سونگون در تبریز میزبان کراپ‌الوند، گیتی پسند در اصفهان پذیرای مقاومت و سن‌ایچ ساوه در مشهد میهمان فرش‌آرا خواهد بود.

مس سونگون با پیروزی برابر مقاومت ۱۹ امتیازی شد و گامی بلند در مسیر پوکر قهرمانی برداشت تا یک رکورد جاودانه در لیگ برتر فوتسال خلق کند.

گیتی‌پسند هم که با شکست دادن سن‌ایچ قهرمانی آن‌ها را به، اما و اگر کشاند بارقه‌های امید را برای خودش زنده کرد تا شاگردان شمسایی دوباره به جام چشمک بزنند.

مس سونگون هم‌اکنون با ۱۹ امتیاز و تفاضل‌گل ۸+ در جایگاه نخست جدول پلی‌آف قهرمانی قرار دارد و با شکست دادن کراپ در تبریز می‌تواند با اقتدار قهرمان لیگ شود.

اما اگر مس‌سونگون در خانه متوقف شد و گیتی‌پسند، مقاومت را شکست داد با تفاضل‌گل ۱۳+ و اختلافی ۵گله نسبت به مس پس از سال‌ها به جام قهرمانی می‌رسد.

سن‌ایچ ساوه نیز به چیزی شبیه به معجزه نیاز دارد تا شگفتی سازی را کامل کند؛ شاگردان اصغری‌مقدم که تا اینجا هم دور از انتظار عمل کردند باید فرش‌آرای مشهد را در خانه‌اش شکست دهند و امیدوار باشند تا یک اتفاق عجیب رخ دهد و مس و گیتی‌پسند مقابل حریفانشان شکست بخورند.

باتوجه به تفاضل‌گل پایین سن‌ایچ که ۲+ است آن‌ها اگر می‌خواهند رنگ قهرمانی را ببیند باید گیتی‌پسند شکست بخورد یا به تساوی برسد و مس هم به کراپ ببازد و آن‌ها هم با ۷گل مقاومت را از پیش‌رو بردارند.

روی کاغذ شانس مس از ۲تیم دیگر بیشتر است؛ اما در مستطیل کوچک فوتسال هر ثانیه می‌تواند قهرمان را تغییر دهد. ۳جام به ۳شهر مختلف می‌رود و هر ۳تیم مشتاقانه به‌دنبال تمام‌کردن لیگ به‌سود خودشان هستند.

تیم شایسته پنجشنبه عصر جام را بالای سر خواهد برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.