مس سونگون در خانه به دنبال جشن قهرمانی خود است، گیتی پسند در اصفهان امید دارد پس از سال ها ناکامی در هفته پایانی در ناباوری امسال با بازگشت شمسایی جام را بالا ببرد و اصغری مقدم هم با سن ایچ می خواهد شگفتی سازی این فصل را تکمیل کند و با جام قهرمانی از مشهد راهی ساوه شود.

لیگ برتر فوتسال که از همان ابتدا با شرایط جدید کرونایی آغاز شد، هفته به هفته پیش رفت، هفته هایی که تیم ها اعتراض به داوری داشتند، با مصدومیت بازیکنانشان روبرو شدند و یا کرونا شرایط تیم را بر هم زد، لیگی ۱۴ تیمی که در دو گروه رقابت های مقدماتی آن شروع شد و در نهایت تیم های فرش آرامشهد، مس سونگون، گیتی پسند، سن ایچ ساوه، کراپ الوند و مقاومت البرز به عنوان تیم های اول هر گروه راهی پلی آف شدند.

رقابت های پلی آف هر هفته حساسیت خاص خود را داشت که می توان اعتراض تیم ها به قضاوت داوران را مهمترین نکته منفی آن دانست.

هفته پایانی لیگ برتر در حالی به ایستگاه پایانی رسید که بر اساس نتایج هفته های قبل ۳ تیم گیتی پسند، سن ایچ ساوه و مس سونگون، همچنان شانس قهرمانی دارند و به همین منظور از سوی سازمان لیگ سه جام به شهرهای تبریز، اصفهان و مشهد ارسال می شود.

مس سونگون با احمد باغبانباشی که کمی از قهرمانی دور شده بود با پیروزی هفته گذشته مقابل مقاومت البرز ۱۹ امتیازی شد تا بعد از هفته تاخت و تاز تیم شگفتی ساز سن ایچ علاوه بر رسیدن به صدر جان تازه ای بگیرد و بیشتر از دو رقیب جدی این فصل خود را در یک قدمی جام ببیند تا در خانه جشن قهرمانی راه بیندازد، مسی ها در هفته پایانی میزبان کراپ الوند هستند، تیمی که افت و خیزهای زیادی داشته است.

جام دوم قهرمانی به اصفهان می آید تا شاید در دستان وحید شمسایی بالا برود و چهارمین قهرمانی خود را در کسوت سرمربی تجربه کند، گیتی پسندی که آن ها هم همانند سن ایچ این فصل مهره های ارزشمندی به خود گرفت تا با خیالی راحت و قدرتمند فصل را پشت سر بگذارد. شمسایی با لشکری از مصدومان هفته های لیگ را سپری کرد و تا جایی نیمکتش را خالی از بازیکن دید که مجبور شد بعد از سال ها طی هفته های اخیر دقایقی را برای تیمش به میدان برود.

تیم شمسایی ۱۷ امتیازی است و با تفاضل گل، رده دوم را در اختیار دارد، ابتلای شمسایی و برخی از بازیکنان تیمش به کرونا نیز دیگر مشکل گیتی پسندی ها بود. شاگردان شمسایی در بازی مقابل مقاومت البرز باید یک بازی هوشمندانه با تمرکز زیاد و کم اشتباه را به نمایش بگذارند و اجازه ندهند نگاهشان به بازی مس و کراپ، آن ها را از یک برد پرگل دور کند. نکته دیگری که گیتی پسندی ها باید به آن توجه کنند دوری از مسائل حاشیه ای و داوری و داشتن نیمکتی آرام است تا آرامش لازم را نیز به بازیکنان داخل زمین منتقل کنند.

مشهد مقصد جام سوم قهرمانی این فصل لیگ برتر است، جایی که فرش آرا میزبان سن ایچ ساوه است، تیم اصغری مقدم با شگفتی سازی های خود در قامت یک مدعی جدی ظاهر شد، هرچند شانس قهرمانی سن ایچ نسبت به مس سونگون و گیتی پسند کمتر است، اما آن ها هم با توجه به معادلاتی می توانند علاوه بر زیارت در مشهد با جام قهرمانی به ساوه بازگردند.

برنامه هفته پایانی لیگ برتر فوتسال:

پنجشنبه -۲۳ اردیبهشت ماه / ساعت ۱۶

مس سونگون – کراپ الوند

فرش آرا مشهد – سن ایچ ساوه

گیتی پسند اصفهان – مقاومت البرز