کد خبر : 197468
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 9:51
-

لک:کراپ مقابل مس کم کاری نمی‌کند

لک:کراپ مقابل مس کم کاری نمی‌کند

سرمربی سابق تیم فوتسال کراپ می‌گوید بازیکنان این تیم در هفته پایانی و در دیدار حساس با مس سونگون کم کاری نمی‌کنند و با تمام وجود بازی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که مس سونگون در صدر جدول قرار دارد و پیروزی در بازی آخر مقابل کراپ الوند، سند قهرمانی این تیم را امضا می‌کند. در این صورت، مس برای چهارمین سال پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر خواهد برد.

رضا لک سرمربی سابق تیم فوتسال کراپ درباره هفته پایانی لیگ گفت: سه تیم مس، گیتی پسند و سن ایچ شانس قهرمانی دارند ولی به نظرم شانس مس و گیتی بیشتر است چون در زمین خودشان بازی می‌کنند. مس در چند سال اخیر اسکلت اصلی بازیکنانش را حفظ کرده و با اضافه کردن بازیکنانی که به شخصیت این تیم می‌خورند، به قهرمانی‌هایش تداوم بخشیده است.

وی ادامه داد: تیم گیتی پسند در دو سال گذشته و بخصوص امسال هزینه‌های زیادی انجام داده و اگر قهرمان نشود، برایشان بد است اما بخش قهرمانی فقط یک بُعد قضیه است. باید توجه داشته باشیم گیتی پسند سال هاست در ورزش فعال است و به فوتسال و رونق این رشته در رده‌های سنی مختلف کمک می‌کند. این مهمترین بخش است که کمتر دیده می‌شود.

سرمربی سابق تیم فوتسال کراپ درباره اینکه گفته می‌شود شاید بازیکنان این تیم در دیدار آخر مقابل مس با تمام وجود بازی نکنند، تصریح کرد: من ماه‌ها با مجموعه کراپ زندگی کرده‌ام. آنها یک مجموعه سالم هستند که کم کاری نمی‌کنند و خودشان را به خاطر یک بازی زیر سئوال نمی‌برند. به نظرم این مواردی که مطرح می‌شود شایعه است و تمام تیم‌ها شرافتمندانه به زمین خواهند رفت.

لک که علاوه بر سرمربیگری در باشگاه‌های مختلف، در یک دوره مربی تیم ملی فوتسال ایران هم بوده است، درباره انتصاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال گفت: خیلی از سراجی شناخت ندارم ولی معتقدم فوتسال و کمیته فوتسال به آدم‌های بزرگی نیاز دارند که توانایی مدیریت در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

سرمربی سابق تیم فوتسال کراپ در پایان اظهار کرد: فوتسال سال‌ها مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته است و یک نگاه ویژه و تخصصی نیاز دارد. کسی که در کمیته فوتسال مدیر می‌شود، می‌تواند فوتسالی نباشد اما باید مدیر قدرتمندی باشد و زیر شاخه‌هایش از جمله سازمان لیگ، کمیته فنی و بخش‌های دیگر را با آدم‌های بزرگ فوتسالی شکل بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنجشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

یاد بازی تراکتور و گسترش فولاد افتادم که اگه تراکتور میبرد قهرمان میشد ولی از بس به گسترش فولاد اتهام تبانی یا کم کاری زدن که آخرش با انرژی چندبرابری به بازی اومد و خیلی سرتر از بازی های قبلیش بازی کرد و کلیم خودشونو زمین انداختن و وقت کشی کردن که بلاخره مساوی کردن
حالا دقیقا رسانه های با طرف دارن همین کارو با کراپ میکنن و تاثیر خودشونو (تاثیر خارج از زمین) رو به بازی مس میذارن که اینم دقیقا مصداق بارز از اونور بام افتادنه و حرکت صحیحی نیست