کد خبر : 197513
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 0:12
-

جابری: مسابقات بدون شائبه و حاشیه برگزار شد/ امیدوارم لیگ پویایی در فصل آتی داشته باشیم

جابری: مسابقات بدون شائبه و حاشیه برگزار شد/ امیدوارم لیگ پویایی در فصل آتی داشته باشیم

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشورمان گفت: شرایط واقعاً سختی بود، خدا کمک کرد، هیئت‌های فوتبال استانی، باشگاه‌ها، جامعه رسانه و همه دست‌اندرکاران تلاش کردند تا این لیگ به این خوبی و بدون هیچ شائبه و حاشیه‌ای به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشورمان در حاشیه مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال به تیم مس سونگون ورزقان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم لیگی را که در شرایط کرونایی از اواخر آذرماه ۱۳۹۹ شروع کرده بودیم، همزمان با عید سعید فطر در ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به پایان رساندیم.

وی افزود: شرایط واقعاً سختی بود، خدا کمک کرد، هیئت‌های فوتبال استانی، باشگاه‌ها، جامعه رسانه و همه دست‌اندرکاران تلاش کردند تا این لیگ به این خوبی و بدون هیچ شائبه و حاشیه‌ای به پایان رسید.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشورمان ادامه داد: سعی کردیم در ۳ هفته پایانی مسابقات، دیدارها را در نیمه اول و نیمه دوم به صورت همزمان آغاز کنیم. حتی مشکلی هم در سالن ورزشی پیروزی اصفهان پیش آمده بود که به خاطر آن هر سه دیدار را با تأخیر آغاز کردیم. ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب برای فصل آتی مسابقات لیگ با اولویت قرار دادن برنامه‌های تیم ملی فوتسالمان که در آوردگاه جهانی لیتوانی و بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند، لیگ پویایی را برای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ آغاز کنیم.

وی در پایان در خصوص چهارمین قهرمانی متوالی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال گفت: به هر حال تیم‌ها زحمت کشیدند. امسال سه تیم مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در کورس قهرمانی بودند به صورتی که در ۱۰ هفته دور دوم، به صورت مداوم جای تیم‌های اول، دوم و سوم عوض شد. همه تیم‌ها تلاش کردند. به هر حال مس سونگون قهرمان شد و به مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.