کد خبر : 197526
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 0:32
-

مس سونگون با ۴ جام در تعقیب پرسپولیس!

مس سونگون با ۴ جام در تعقیب پرسپولیس!

مس سونگون برای چهارمین سال پیاپی به‌عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت‌های هفته دهم و پایانی مرحله نهایی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز با انجام سه مسابقه همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، تیم صدرنشین مس سونگون در سالن پورشریفی تبریز میزبان تیم رده چهارمی کراپ الوند بود.

 

 

مس سونگون که طی سه سال اخیر به‌عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران رسیده و بالاتر از گیتی‌پسند قرار گرفته بود، امروز هم برای کسب این عنوان مهم تلاش می‌کرد تا بتواند همانند پرسپولیس که در چهار فصل پیاپی به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال به قهرمانی رسیده بود، صاحب چهارمین جام متوالی در فوتسال ایران شود.

فرهاد فخیم، کاپیتان و ستاره با تجربه مس سونگون گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و لحظاتی بعد هم روی اشتباه خط دفاعی کراپ الوند با شوت زمینی دروازه این تیم را باز کرد.

 

 

محمد شجری در شلوغی زمین کراپ الوند توانست با چرخش و شوت محکم گل سوم مس سونگون را به ثمر رساند و لحظاتی بعد هم دوباره فرهاد فخیم خوش درخشید و چهارمین گل نماینده فوتسال آذربایجان را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری ۴ بر صفر مس سونگون خاتمه یابد و این تیم با توجه به فاصله دو امتیازی با تیم رده دومی گیتی‌پسند، در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

 

مس سونگون بلافاصله پس از شروع نیمه دوم و روی یک ضد حمله سریع، گل پنجم را توسط میثم خیام به ثمر رساند، اما لحظاتی بعد مهران عالیقدر گل اول کراپ الوند را زد تا اختلاف دوباره به ۴ گل کاهش پیدا کند.

 

 

کراپ الوند پس از این اتفاق روی به بازی پاور پلی(استفاده از ۵ بازیکن) آورد که این روش برای آنها کارساز نبود و مسلم اولادقباد با عبور از سد بازیکنان کراپ، توانست به زیبایی گل ششم را بزند و دقایقی بعد از او نیز محمدحسین درخشانی دروازه خالی حریف مس را باز کند تا شاگردان احمد باغبانباشی با برد پُر گل در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

 

مس سونگون که بدون توجه به دو بازی همزمان دیگر و با کسب پیروزی می‌توانست به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران برسد، توانست با برتری ۷ بر صفر خانگی به این مهم دست پیدا کند تا فرهاد فخیم برای چهارمین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

 

این تصویر فرهاد فخیم پس از هت‌تریک و بیشترین تاثیرگذاری در کسب قهرمانی برای مس سونگون است؛ کاپیتانی که برای چهارمین سال متوالی جام را بالای سر می‌برد

 

قهرمانی مس سونگون با ۲۲ امتیاز در حالی به دست آمد که شاید در ابتدای فصل همه انتظار پایان ناکامی‌های گیتی‌پسند با حضور وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی را داشتند، اما باز هم مسی‌ها دست به کار بزرگی زدند و با دو امتیاز بیشتر نسبت به اصفهانی‌ها در صدر جدول لیگ برتر فوتسال ایستادند.

 

 

گیتی‌پسند اصفهان که چشم به عدم پیروزی مس سونگون داشت، موفق شد در بازی همزمان به برتری ۳ بر یک مقابل مقاومت البرز برسد که این نتیجه برای قهرمانی آنها کافی نبود چراکه مس با برد در تبریز جام را به دست آورد.

 

سن‌ایچ ساوه نیز که تا قبل از بازی‌های این هفته هم‌امتیاز با گیتی‌پسند بود و اندک شانسی برای قهرمانی داشت، با وجود شکست ۴ بر ۳ در دیدار مقابل فرش‌آرا، در جایگاه سوم ایستاد.

 

 

فرش‌آرا مشهد با پیروزی در آخرین بازی فصل ۱۰ امتیازی شد تا با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به کراپ الوند در رده چهارم جدول بایستد و مقاومت البرز نیز با قرار گرفتن در جایگاه ششم فصل را به پایان رساند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جبار جمعه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

مس باز یه جام آسیایی داره که تیم پیروزی تو خوابم نمی تونه ببینتش 🙂