کد خبر : 197662
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 9:05
-

برای پنجمین قهرمانی آماده می شویم

صمیمی:گیتی پسند ستاره داشت اما ما «تیم» بهتری بودیم / ثبات اصلی ترین دلیل موفقیت های مس است/فرهاد به ما خیلی انگیزه داد

صمیمی:گیتی پسند ستاره داشت اما ما «تیم» بهتری بودیم / ثبات اصلی ترین دلیل موفقیت های مس است/فرهاد به ما خیلی انگیزه داد

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه این تیم از همین حالا به دنبال پنجمین قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است، گفت: افتخار می‌کنم به خاطر چهار قهرمانی متوالی با  پرسپولیس مقایسه می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه این تیم از همین حالا به دنبال پنجمین قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است، گفت: افتخار می‌کنم به خاطر چهار قهرمانی متوالی با  پرسپولیس مقایسه می‌شویم.

علیرضا صمیمی دروازه بان تیم فوتسال مس سونگون بعد از چهارمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر فوتسال گفت: قهرمان شدن سخت است اما حفظ قهرمانی سخت‌تر است. هر چهار قهرمانی برای من شیرین بود و خوشحالم برای مجموعه مس، هواداران و مردم آذربایجان افتخار آفرینی کردیم.

وی در خصوص دلیل تداوم قهرمانی‌های مس تاکید کرد: برای قهرمانی عوامل متعددی نیاز است اما ثبات مدیریت یکی از اصلی‌ترین دلایل در تیم مس بود. همه، بازیکنان و مربیان را می‌بینند اما پشت این تیم یک مجموعه مدیریتی و پشتیبانی قوی وجود داشت. من ۶ سال در تیم مس هستم و در این مدت فقط دو بار مدیرعامل باشگاه تغییر کرد.

دروازه بان ملی پوش تیم مس با اشاره به دشواری‌های قهرمانی این تیم تاکید کرد: علی افضل سرمربی ما در مسابقات محروم بود و روی نیمکت حضور نداشت. شرایط کرونایی هم که حاکم بود. در این فصل به تیم خوب سن ایچ هم خوردیم که اگر بازی با گیتی پسند را نباخته بود می‌توانست قهرمان بشود. گیتی پسند تیم پرمهره و پر ستاره‌ای بود اما ستاره‌ها نمی‌توانند به تنهایی قهرمانی را رقم بزنند. گیتی پسند ستاره داشت اما ما «تیم» بهتری بودیم. از روز اول ثبات داشتیم و با یک شیب ملایم جلو آمدیم.

صمیمی خاطرنشان کرد: آقای کافی (مدیرعامل باشگاه مس) بعد از قهرمانی امسال قول داد که تیم را برای سال بعد حفظ کند تا بتوانیم پنجمین قهرمانی متوالی را رقم بزنیم. از همین حالا به فکر قهرمانی بعدی هستیم. باعث افتخارم است که یک سال دیگر در مس بمانم و به قهرمانی برسم.

وی در خصوص اینکه مس سونگون بابت چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتسال با پرسپولیس و چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال مقایسه می‌شود، گفت: همین‌جا می گویم نه طرفدار استقلال  هستم نه پرسپولیس ولی پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است که دو دوره در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. پرسپولیس پرافتخارترین تیم ایران است و باعث افتخار است که با این تیم مقایسه می‌شویم.

«کدام قهرمانی مس در چهار دوره گذشته بیشتر به شما چسبیده است؟» دروازه بان تیم فوتسال مس در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: تمام قهرمانی‌ها شیرین بود اما دوره دوم و سوم که لیگ به حالت فینال برگزار شد، برای من شیرین‌تر بود چون مس و گیتی پسند دو غول فوتسال ایران با هم بازی کردند.

صمیمی همچنین درباره اینکه کدام تیم مس را در این فصل بیشتر اذیت کرد، گفت: سن ایچ ما را خیلی اذیت کرد. سن ایچ سال قبل هم نشان داده بود تیم بسیار خوبی است و امسال هم تا دو هفته پایانی مدعی قهرمانی بودند. باخت آنها به گیتی پسند باعث شد قهرمانی را از دست بدهند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش  به نقش فرهاد فخیم کاپیتان مس در موفقیت‌های این تیم اشاره کرد و افزود: فخیم نشان داد سن و سال برای بازیکن یک عدد است. او هم داخل و هم خارج از زمین یک کاپیتان واقعی است و تیم را جمع و جور می‌کند. حتی در این فصل گاهی اوقات پیش آمد که کم آوردیم ولی فرهاد به ما خیلی انگیزه داد.

دروازه بان مس ادامه داد: پنج سال با فرهاد فخیم از فوتسال لذت برده‌ام و دوست دارم همچنان کنارش باشم و فوتسال یاد بگیرم.

صمیمی که یکی از دروازه بان های تیم ملی فوتسال هم محسوب می‌شود، با اشاره به در پیش بودن جام جهانی فوتسال در شهریورماه گفت: با لغو اردوهای تیم ملی در سال گذشته که نه کادر فنی و نه کمیته فوتسال در آن مقصر نبودند، کارمان سخت است. شنیده‌ام ۶ یا ۷ بازی تدارکاتی داریم ولی کاش با تیم‌های مطرح دیدار می‌کردیم. در دوره گذشته جام جهانی فوتسال به عنوان سوم رسیدیم و همان موقع قول دادیم در دوره بعدی بهتر باشیم یعنی به فینال برسیم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال در پایان گفت: باید در این دوره از جام جهانی فوتسال بهتر عمل کنیم. مجبوریم ۱۰ برابر بیشتر فشار بیاوریم تا کمبودها جبران شود و دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم فدراسیون هم همان نگاه ویژه ای که به فوتبال دارد را به فوتسال هم داشته باشد و قول‌هایش را عملی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.