کد خبر : 197753
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 13:59
-

مرتضایی: برای فصل بعد فرش‌آرا به بازیکنان باتجربه نیاز دارد

مرتضایی: برای فصل بعد فرش‌آرا به بازیکنان باتجربه نیاز دارد

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: برای فصل آتی به بازیکن باتجربه نیاز داریم تا زمانی که کار گره می‌خورد، بازی را باز کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پس از پیروزی تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه در آخرین هفته از دور نهایی لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: یک بازی پرهیجان را از هر دو تیم شاهد بودیم و خوشبختانه توانستیم پیروز بازی باشیم. در برهه‌ای از فصل به دلیل فشردگی مسابقات برخی از بازیکنان خود را از دست دادیم که در عملکرد تیم تاثیرگذار بود. در نیم‌فصل دوم دور نهایی ۹ امتیاز کسب کردیم این در حالی است که در نیم فصل فقط یک امتیاز کسب کرده بودیم و روند تیم با بازگشت مصدومان رو به رشد بود. اگر در نیم فصل نخست دور نهایی هم ۹ امتیاز کسب کرده بودیم در بازی آخر برای قهرمانی می‌جنگیدیم.

وی در خصوص عملکرد داوری افزود: در دو سه صحنه توپ به دست بازیکنان حریف برخورد کرد، اما به دلیل این که چهار بر یک پیش بودیم، داور اغماض کرد و اعلام خطا نکرد. احساس می‌کردند که چون اختلاف زیادی با حریف داریم اعتراض کمتری خواهیم داشت که در نهایت یکی از این اشتباهات به ضرر ما تمام شد. یکی از گل‌هایی که دریافت کردیم در جهت خلاف خطایی بود باید به سود تیم ما اعلام می‌شد، اما در کل داور به غیر از ۵ دقیقه پایانی عملکرد بدی نداشت.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص کیفیت لیگ برتر سال جاری عنوان کرد: یک لیگ فرسایشی، اما آموزنده را پشت‌سر گذاشتیم که باعث پختگی بازیکنان برای سال آتی شد. در این فصل با تیم‌هایی بازی کردیم که نسبت به ما برتر بوده و از بازیکنان خوبی بهره می‌بردند. این موضوع باعث شد پیشرفت خوبی در بازیکنانم ایجاد شود.

مرتضایی ادامه داد: قطعا یکی دو بازیکن با تجربه برای مرحله نهایی نیاز داشتیم. سینا اسدی متولد سال ۸۱ در این بازی روی دو گل تاثیر مستقیم داشت. امیرحسین داوودی متولد ۸۲ بود که از او نیز استفاده کردیم. در این فصل به جوانان بیشتر میدان دادیم، اما برای فصل آتی به بازیکنان باتجربه نیاز داریم تا زمانی که کار گره می‌خورد، گره بازی را باز کنند. در سایر مواقع فرش‌آرا عملکرد خوبی داشته و اگر از ابتدای فصل مثل بازی با سن‌ایچ عمل می‌کردیم، قهرمان می‌شدیم.

وی یادآور شد: در ابتدای فصل ۷ بازیکن از دست دادیم، اما بازیکنان خوبی جذب کردیم. هاشم فرج‌زاده، امین مجیدی‌پور و محسن محمدزاده نشان دادند انتخاب های خوبی برای فرش آرا بودند. اگر در دو سه بازی نخست مصدوم نمی‌دادیم، قطعا وضعیت متفاوتی را تجربه می‌کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.