کد خبر : 197811
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 14:23
-

هنرپیشه: اولین اردوی تیم ملی فوتسال ۵ خرداد شروع می‌شود

هنرپیشه: اولین اردوی تیم ملی فوتسال ۵ خرداد شروع می‌شود

مدیر جدید تیم‌های ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی قبل از شروع مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، غلامعلی هنرپیشه مدیر جدید تیم‌های ملی فوتسال ، درباره انتخابش در این سمت اظهار داشت: من از سوی منصور قنبرزاده دبیر کل فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر کل تیم‌های ملی فوتسال انتخاب شدم. اینکه گفته می‌شود من قرار است جای ابوالفضل کریمیان (سرپرست و مدیر تیم ملی فوتسال بزرگسالان) را در تیم ملی بزرگسالان بگیرم، به هیچ عنوان درست نیست. کریمیان به عنوان مدیر اجرایی در تیم ملی فوتسال فعالیت می‌کند و مانند گذشته همچنان به کارش ادامه خواهد داد. کار من هم هیچ گونه تداخل با کار کریمیان ندارد. من به عنوان مدیر کل تیم‌های ملی فوتسال چه در ر‌ده‌های پایه و چه در رده‌های بزرگسالان فعالیت خواهم داشت.

مدیر تیم‌های ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی قبل از شروع مسابقات جام جهانی بیان داشت: ابتدا بحث تورنمنت شیراز است و با ۶ کشور مذاکراتی انجام دادیم. هر چند فعلا هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و منتظر هستیم این کشور‌ها جواب درخواست ما را بدهند. تا امروز فقط حضور تیم ملی ونزوئلا در تورنمنت شیراز قطعی شده است، اما همان طور که گفتم کشور‌های دیگر هنوز هیچ جوابی به ما ندادند.

هنرپیشه افزود: صحبت‌هایی هم با تیم ملی بلاروس انجام شده تا بتوانیم قبل از شروع جام جهانی با این کشور ۲ بازی دوستانه به صورت رفت و برگشت انجام دهیم.

مدیر تیم‌های ملی فوتسال درباره اینکه آیا بازیکنان تیم ملی قبل از شرکت در جام جهانی واکسن کرونا تزریق می‌کنند یا خیر گفت: من فعلا در جریان این موضوع قرار ندارم و باید راجع به این مسئله با مسئولان کمیته فوتسال صحبت کنم، اما با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه مسابقات جام جهانی قرار دارد، فکر می‌کنم این اتفاق برای تیم ملی رخ دهد. هر چند هنوز هیچ صحبتی درباره این موضوع نشده است و باید ببینیم در روز‌های آینده چه اتفاقی صورت می‌گیرد.

هنرپیشه درباره اینکه آیا از سمتش در هیئت فوتبال شیراز استعفا کرده است، بیان کرد: خیر، این کار من منافاتی با ریاستم در هیئت فوتبال شیراز ندارد و هنوز به عنوان رئیس هیئت فوتبال این استان مشغول به فعالیت هستم.

او در پایان گفت: در روز‌های گذشته با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال جلسه‌ای برگزار کردم و کاملا با برنامه‌های یکدیگر هماهنگ هستیم. قرار است اولین اردوی تیم ملی فوتسال در سال جدید از ۵ خرداد ماه شروع شود و به صورت مقطعی ادامه پیدا می‌کند و تا آغاز مسابقات جام جهانی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.