کد خبر : 197828
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 10:00
-

عسگری: فخیم به عنوان یک رهبر تیم را به جلو می برد / همه فکر می کردند که شاید نتوانیم قهرمان بشویم

عسگری: فخیم به عنوان یک رهبر تیم را به جلو می برد / همه فکر می کردند که شاید نتوانیم قهرمان بشویم

علیرضا عسگری در مورد چهارمین قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر و سختی های این راه اظهار داشت: برای رسیدن به قهرمانی همیشه باید سختی های زیادی را تحمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علیرضا عسگری در مورد چهارمین قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر و سختی های این راه اظهار داشت: برای رسیدن به قهرمانی همیشه باید سختی های زیادی را تحمل کرد و خدا را شکر می کنم که ماحصل این سختی ها، قهرمانی شیرینی بود.

وی افزود: از اول فصل که تیم بسته شد، همه فکر می کردند که شاید نتوانیم قهرمان بشویم و به نوعی در لیست مدعیان قهرمانی نبودیم ولی ما با بازی های خوبی که انجام دادیم و تاکتیک های کادرفنی، توانستیم قهرمان بشویم و همه حرف و حدیث ها را به پایان برسانیم.

فرهاد فخیم به تنهایی یک رهبر برای تیم بود

عسگری در ادامه گفت: امسال چند بازیکنان خوبمان را از دست دادیم و چند بازیکن هم به تیم اضافه کردیم که خیلی خوب در تاکتیک تیم جا گرفتند و توانستیم با همدلی قهرمان شویم.

وی ضمن تمجید از فرهاد فخیم کاپیتان تیم، گفت: آنقدر که این شخص توانمند است، خوش به تنهایی می تواند رهبر یک تیم باشد و تیم را به جلو ببرد.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به عدم حمایت های کافی مسئولین گفت: از مسئولین هیچ انتظاری نداریم، شکر خدا باشگاه به قدری بزرگ است که هیچوقت با حرف مسئولان جلو نرفته ایم. مسئولین هر قولی هم که در این سه چهار سال به ما داده اند، عمل نکرده اند.

قهرمان ایران و آسیا محروم از پخش زنده!

وی افزود: مسئولان واقعا کاری برای ما نکرده اند و حتی بیشتر پخش مستقیم بازی های ما از طریق لایو شبکه های اجتماعی پخش می شد نه از تلویزیون! و این خیلی بد است برای تیمی که چهار سال قهرمان ایران شده و قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا در کارنامه دارد و جزو ده تیم برتر جهان است ولی بازی هایش از صدا و سیما پخش نمی شود! درحالی که بازی همه تیم های دیگر به صورت مستقیم از شبکه های استانی خودشان پخش می شود.

دلتنگ هوادارانیم

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ضمن ابراز تاسف از غیبت هواداران در جشن قهرمانی گفت:با وجود کرونا، هواداران نمی توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند و حداقل انتظار ما این است که بتوانند بازی تیم را حداقل از شبکه استانی پخش کنند، فقط چند بازی آخر را پشتیبانی کردند و این هم نتیجه پیگیری های متعدد بود.

عسگری ضمن تشکر از هواداران تیم بیان کرد: به شخصه دست تک تک هواداران را می بوسم که چه در سختی ها و چه راحتی ها پشت تیم هستند و روحیه و انرژی مثبت می دهند. ان شاءالله به زودی از شر ویروس کرونا خلاص شویم که هواداران هم بتوانند از نزدیک برای تماشای بازی بیایند.

وی در خصوص اقدام در بازی فینال که روی پیراهن خود نوشته بود «قهرمانان واقعی شهدای اسلامند» گفت: شهدا برای ما امنیت آوردند تا به راحتی بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم و با این کار کوچک خواستم بگویم که قدردان شهدا هستیم. الان هم مردم فلسطین تحت ظلم هستند و برای آنها آرزوی خلاصی از ظلم دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.